Не секрет, що на YouTube досить складно знайти високоякісний і професійно спродюсированний контент, який загубився серед безлічі любительських і просто посередніх роликів. Google, що володіє відеохостингом, зайнялася цією проблемою минулого року, витративши десятки мільйонів доларів на створення спеціалізованих каналів з ексклюзивними матеріалами.
Зараз інтернет-гігант готується зробити ще один крок, пише The New York Times. До 100 каналів, представлених в 2011 році, Google скоро додасть ще 50, а також розповсюдить мовлення на Францію, Німеччину і Великобританію. На новий етап конкуренції з телебаченням компанія хоче витратити 200 мільйонів доларів. У цю суму включені витрати на закупівлю устаткування створення контенту з нуля і рекламу.
Нові канали будуть доступні безкоштовно, а витрати на виробництво власних телешоу і серіалів Google планує відбити за рахунок реклами. Згідно з офіційною статистикою, 25 її найпопулярніших каналів дивляться понад мільйон чоловік в тиждень.
Серед великих партнерів компанії, серед інших, числяться ESPN, у якої є спортивний канал Grantland, комедійні актори Сара Сильверман і Майкл Сера, провідні шоу Jash, Everyday Health(канал Daily Glow, присвячений красі і здоров’ю). У Google упевнені, що з часом кожен користувач знайде в YouTube цікавий для себе канал з якісним контентом.
Відмітно, що з минулого року у рамках YouTube почала формуватися власна екосистема телевиробництва. Декілька онлайн-продюсерів – AwesomenessTV, StyleHaul і Blip.tv – отримали венчурне фінансування. Деякі компанії були куплені вагомими гравцями на ринку розваг(приміром, Nerdist Industries придбала Legendary Entertainment, а Revision3 – Discovery Communications). Крім того, частина каналів, фінансованих YouTube, отримала підтримку видатних рекламодавців, включаючи Procter Gamble, Toyota і American Express.