Хакерська атака на Adobe, що відбулася ще на початку жовтня, виявилася куди більш небезпечною, ніж вважалося раніше.За останніми даними, в руки хакерів могла потрапити особиста інформація більше 38 мільйонів активних користувачів, а не трьох, як заявлялося раніше. В першу чергу це стосується тих, хто оформив передплату на продукти, які використовують хмарні сервіси компанії.
Крім особистої інформації користувачів, що включає в себе Adobe ID, паролі, номери карт і терміни їх дії, хакерам вдалося отримати доступ до вихідного коду багатьох програм Adobe, включаючи Photoshop, Acrobat і ColdFusion. Це, в свою чергу, може привести до того, що багато софтверні розробники зможуть скористатися певними ходами і програмними рішеннями компанії.
Згідно блогу Брайана Кребса, що займається питаннями безпеки, файл з більш, ніж 150 мільйонами зашифрованими логінами і паролями був викладений на сайті AnonNews.org.
В Adobe, в свою чергу, стверджують, що велика частина даних не включає в себе інформацію по кредитних картах. Згідно з офіційною заявою компанії, злому піддалися різні бази даних, але тільки 3 мільйони вкрадених акаунтів містять інформацію по платежах. Але навіть незважаючи на те, що багато акаунти вже давно не використовувалися, їх власникам настійно рекомендується поміняти їх паролі не тільки для Adobe ID, а й в будь-яких інших облікових записах, де особисті дані можуть збігатися з вкраденими.
Компанія активно співпрацює з правоохоронними органами та вже оповістила банки тих користувачів, що залишили свою платіжну інформацію. Також Adobe змінила паролі всіх користувачів, чиї особисті дані могли бути вкрадені.
Вражаюча цифра в 150 мільйонів вкрадених акаунтів підказує, що хакери могли отримати в своє розпорядження взагалі всю базу даних користувачів продукції компанії. Втім, точних цифр за загальною кількістю користувачів Adobe не розголошує.
В Інтернеті з’явилися перші скріншоти магазину аксесуарів для Google Glass. Згідно з ними, власники «розумних» окулярів можуть придбати раніше анонсований моно-навушник, додатковий зарядний пристрій і комплект захисних стекол Clear Shield.
Також раніше на тижні стало відомо про підтримку лінз з діоптріями. Вихід моно-навушника і діоптричних лінз пов’язаний з тим, що багато користувачів звичайних очок були змушені надягати Glass поверх їх власних.
А початковий спосіб подачі звуку за допомогою п’єзоелектричного динаміка, що подає його через кістки черепа, деякі визнали дискомфортним. Аксесуари для Google Glass не найдешевші – зарядний пристрій, так само як і навушник, оцінений в 50 доларів США. Комплект захисного скла коштує 75 американських доларів.
Компанія також показала оновлений вигляд оправи окулярів, і дозволила учасникам програми Explorers, тобто користувачам, які мають ранній доступ до пристрою, запропонувати купити новий Google Glass трьом своїм друзям.Гаджет обійдеться їм в 1500 $.
Очевидно, підготовка до продажу розумних очок Google перейшла у фінальну стадію.
Нещодавно в портах Сан-Франциско і Портленда з’явилися дві величезні баржі, чиє призначення все ще є приводом для спекуляцій. Відомо тільки те, що належать вони самої Google.
Багато хто вважає, що це майбутні магазини Google Glass, в той час як інші припускають, що це – плавучі дата-центри компанії.
У будь-якому випадку, рівень секретності цих плавучих конструкцій дивує. У Сан-Франциско баржа знаходиться під постійним наглядом і оточена безперервним парканом.
Більш того, будівлю, розташовану на борту, захищене від сторонніх очей брезентом.
Проте, на сході США до секретності об’єкта поставилися з меншим ентузіазмом – репортерам з Portland Press Herald вдалося впритул наблизитися і добре оглянути екстер’єр конструкції. Але, на жаль, ніяких конкретних висновків з фото-і відеозйомки зробити поки не вдається.