Google представив на конференції в Каліфорнії нові розробки. В рамках щорічної події для девелоперів Google I / O технологічний гігант здивував відвідувачів цілим рядом оновлень.
По-перше, Google анонсував новий музичний стрімінговий сервіс – Google Play Music All Access. За 10 доларів на місяць бажаючі отримають доступ до всієї музичної бібліотеці Google Play. Перший місяць користування буде безкоштовним.Втім, поки що інтернет-радіо доступно тільки жителям США, де воно буде конкурувати з популярним сервісом Spotify.Коли Music All Access з’явиться в Росії, невідомо.
Ще одна новина – віртуальний гаманець Google Wallet інтегрують в гугловських пошту. В інтерфейсі Gmail при відправці листа з’явиться додаткова іконка Attach money – натиснувши її, користувач зможе прикріпити до листа грошовий переказ.Адресат при цьому не обов’язково повинен користуватися Gmail’ом. Як саме буде оброблятися переклад, в компанії не розповіли. Сервіс буде доступний користувачам з США через пару місяців.
Компанія також показала інтелектуальний помічник Google Assistant. У ньому використовується технологія розпізнавання людської мови. Раніше продукт був відомий під кодовою назвою Мейджел – це ім’я актриси, чиїм голосом говорить комп’ютер в серіалі Startrek. Користувачі браузера Chrome на десктопах і ноутбуках можуть включити функцію розпізнавання людської мови словами «Ok, Google!». «Ok, Google! Розкажи мені, що цікавого в Санат-Круз ».
Assistant може давати різні рекомендації, відповідати на питання – робити все те ж, що і еппловскій Siri. Крім цього голосом можна писати і відправляти імейл. Голосовий пошук Google працює в Росії вже кілька років, і в перспективі Assistant також цілком може бути локалізовано, чого не можна сказати про Siri.
Найкрасивіше оновлення довелося на карти. У нових картах, які стануть загальнодоступними влітку, з’єднані відразу і модель планети – Google Earth, і Street View, і рекомендації для користувачів по точці на карті – музеї, ресторани, університети. Карти можна масштабувати аж до того моменту, коли ваша точка зору «виходить» в космос, як в Google Earth.
Тим часом гугловський соціальна мережа Google+ отримала черговий редизайн – тепер контент представлений у вигляді трьох стовпців. Особливу увагу приділили роботі з фотографіями – при завантаженні великої кількості знімків Google автоматично визначить найвдаліші з них. З додаткових функцій можна виділити автокорекцію і створення анімації на базі фотографій.
Окремо варто відзначити, що на конференції вперше за довгий час виступив гендиректор Google Ларрі Пейдж, який не з’являвся на публіці в зв’язку з паралічем голосових зв’язок. Його вихід на сцену супроводжувався бурхливими оплесками.
«Яндекс» видаватиме результати пошуку по-новому. Доповіддю, присвяченою оновленню, відкрили щорічну конференцію «Яндекса» з цифрового маркетингу Yet another Conference / Marketing. Нову систему видачі назвали «Острова». На запит користувача «Яндекс» видасть відповідь у вигляді інтерактивних блоків, при кліці на які тут же, на сторінці пошуку, з’явиться додаткова інформація. За задумом творців проекту, видача в такому вигляді повинна здорово cекономіть час і позбавити користувача від численних переходів по посиланнях. Втім, це, звичайно, стосується не всіх типів пошукових запитів.
Йдеться скоріше про різні послуги. У вигляді «островів», наприклад, може відображатися кіноафіша, розклад записи до лікаря в поліклініці, система бронювання авіаквитків або сайт за добором або продажу автомобілів. У «Яндексі» такий пошук послуг називають «завданнями»
«У разі, якщо ми розуміємо, що за вашим запитом стоїть завдання, то до стандартного інформаційного пошуку додаються ще додаткові можливості. У цей момент, коли ті сайти, які розуміють, що можуть вирішити вашу задачу, починають показувати ці інструменти вирішення. Це продовження принципу «важливе видно відразу». Мінімальний час, мінімальна кількість кліків – всі ці речі повинні постійно мінімізуватися. Це те, що будуть називати словом «легко», «просто». Ось ця простота – це, насправді, складно дуже для нас, але для людей це якраз просто », – каже керівник проекту« Острова »Тарас Шаров.
Створити власний «острів» може будь-який власник сайту, розмістивши на ньому елементи свого ресурсу. Документація для вебмайстрів вже доступна в мережі. «Острова» не змінюють пошукових алгоритмів, тому позиції сторінок в результатах пошуку поки що, швидше за все, залишаться колишніми. Хоча в «Яндексі» вважають, що в перспективі це може змінитися.
«Навіть якщо ви зараз перебуваєте в середині видачі, то збільшення корисності, то, що називається така ін’єкція користі прямо на видачу« Яндекса »саме у відповіді вашого сайту, може з часом позначитися на тому, що він почне підніматися вгору», – пояснює керівник проекту «Острова» Тарас Шаров.
«Острова» отримають єдиний інтерфейс для всіх платформ – комп’ютера, планшета і смартфона. Бета-версія буде доступна користувачам в липні. На конференції також анонсували експансію на інші платформи «Яндекс. Браузера »- його частка на російському ринку зараз становить 5%.
«У червні цього року ми збираємося випустити перші версії фактично двох нових браузерів – це версія« Яндекс. Браузера »для планшетів і версія« Яндекс. Браузера »для мобільних телефонів. Спочатку при проектуванні цих продуктів враховувалася специфіка цих пристроїв, потреби користувачів саме на цих пристроях, тому це буде єдина продуктова лінійка, але при цьому три продукти. У компанії працюють три команди – одночасно і разом, і окремо. «Яндекс. Браузер »для смартфонів і планшетів з’явиться в липні», – говорить керівник напряму мобільних і програмних продуктів «Яндекса» Тигран Худавердян.