Здавалося б, загальна мода на анонімні знущання над друзями спала. Основний оплот тренда – Formspring – готується до закриття через втрату популярності. Проте, новий вітчизняний стартап Unface.me знову виводить анонімність в тренд, об’єднуючи в собі функціонал запитальника і повноцінної анонімної соцмережі.
В даний час ресурс знаходиться в стадії бета-тестування, проте, реєстрація на ньому відкрита. Розробники лякають тим, що найближчим часом вільна реєстрація буде припинена, але, швидше за все, це просто виверт, щоб переконати людей зареєструвати «поки не пізно».
Залогінитися на Unface.me можна за допомогою «Вконтакте» або Facebook. Сервіс витягує з соцмереж аватарку і інформацію про друзів. На додаток до цих даних доводиться самостійно створити собі як би «аккаунт в акаунті», анонімний. Це може бути або сторінка з будь-яким ім’ям і будь-який аватаркой, або аккаунт «повний анонім» – взагалі без будь-якої інформації про себе.
За допомогою ресурсу можна анонімно задавати питання, висловлювати про когось свою думку, порівнювати друзів один з одним і переглядати рейтинг їх популярності і так далі. Реалізовано все це справа дуже технічно, красиво і зручно. Проте, зі зрозумілих причин, якість контенту в соцмережі залишає бажати кращого, а велика частина записів – банальні образи і дозвільні обговорення різних людей.
Також в сервіс вбудований анонімний чат, за допомогою якого можна поспілкуватися з друзями або незнайомцями на різні теми. Сайт сам підказує тематику діалогів, наприклад «Джигурда», «навчання», «цікаві відео».
Засновники проекту – це три випускника МДУ, що спеціалізуються на маркетингу, бізнесі та веб-розробках. «Ми вирішили створити місце, де люди можуть висловлювати свої почуття вільно і отримувати чесні відповіді від своїх друзів. Ми впевнені, що анонімність дозволяє дізнатися багато нового про своїх друзів і про себе самого », – зазначив співзасновник проекту Дмитро Пономарьов.
Ресурс розроблявся протягом півтора років, останні півроку він був в стадії закритого бета-тестування. Пономарьов зазначив, що основа проекту – це суміш відомого і невідомого. Користувачі взаємодіють з реальними людьми, знайомими їм по іншим соцмережах. Проте, спілкуватися вони можуть як відкрито, так і під маскою.
«Людина може запостити в соцмережу свій новий лук і отримати дійсно чесні анонімні відповіді про нього. Або можна почати анонімний чат з друзями, в якому обговорити важливі для конкретної компанії питання, не розкриваючи особистості окремих людей », – додав Пономарьов.
Джерело: TechCrunch