Оновлена геолокація від 2GIS і американський прорив Mail.ru

Normal 0
false false false RU X-NONE X-NONE 2GIS представив велике оновлення свого однойменного сервісу. Раніше майже невідома в Москві Новосибірська компанія встигла стати найбільшим гео-довідковим додатком за Уральським хребтом.Приблизно рік тому вперше вийшла на міжнародний рівень – до Венеції. І на цьому не зупинилася.

За відносно невеликий термін сервіс встиг покрити ще майже 30 зарубіжних міст. І це вражає, враховуючи метод збору даних, якими користуються 2GIS. Співробітники компанії буквально ногами обходять кожен будинок в цільовому місті, уточнюючи дані сервісу. Причому роблять це періодично.

Зараз загальна кількість географічних локацій, де працює 2GIS – 250. І ось у мережі оновлення. По-перше, новий інтерфейс, перероблений, як зізнаються, під iOS 7 і з урахуванням останніх тенденцій. Тобто дуже схожий на колег по картковому цеху. І новий функціонал. Поки він на бета-тесті, і якісь функції будуть доопрацьовані або навіть урізані. Але зараз багато цікавого. По-перше, сервіс навчився шукати входи. Тобто якщо будівля велика і в ньому безліч організацій, 2GIS підкаже, де знаходиться двері деяких з них.

«Поки ми знаємо не так багато, але буде більше і більше інформації. Зараз ми зібрали 500 тисяч входів в організації, а всього нам потрібно зібрати близько 2 мільйонів по Росії », – розповідає Дмитро Сисоєв, директор департаменту нових продуктів 2GIS.

Ще одна важлива і досі ніде широко невикористана, так що, можна сказати, унікальна функція – 2GIS Dialer. Це окремий додаток, яке доступне тільки для Android, очевидно, в силу його відкритості. Фактично це надбудова над «рідний» адресною книгою, яка автоматично вносить в пам’ять вашого смартфона всі номери організацій з бази 2GIS. Само собою, зберігається це не в пам’яті телефону, а в «хмарі». І шукається пошуком по контактам тільки при наявності Інтернету. Зате можна не тільки знайти телефони, щоб зателефонувати – організації, які дзвонять вам, також визначаться як контакти з адресної книги.

«У нас є якісні бази. І при отриманні дзвінка було б здорово знати, хто тобі дзвонить, – міркує Дмитро Сисоєв. – Дзвонити може військкомат, або банк хоче стягнути прострочені кредити, хіба мало, у кого які кейси. І те ж саме навпаки, хочеться подзвонити кудись – потрібно запускати 2GIS офлайновий, який повинен бути заздалегідь завантажений, оновлений, а тут все швидко ».

Також з’явилася довідка по домівках, яких ще немає: сервіс пошуку нерухомості, в тому числі що будується, для тих, хто підшукує житло. Поки це бета-версія, працює всього в декількох російських містах. Але навряд чи збіг, що в країнах зарубіжжя, куди в першу чергу відправився 2GIS – це Чехія, Італія та Кіпр, – росіяни якраз дуже люблять купувати нерухомість. При цьому 2GIS наполегливо позиціонує себе як нетуристичний сервіс.

«Ми працюємо для локального жителя, ми робимо універсальні довідники, які дозволяють знайти ремонт вікон, та й інші, інші, інші речі, які туристам абсолютно не потрібні, але потрібні людям, які там живуть, – пояснює президент 2GIS Олександр Сисоєв. – І, як не дивно, багато людей не усвідомлюють ось цієї потреби. Тому що поки не показано, як її задовольнити. Люди звикли просто задавати один одному питання. І в цій частині ситуація точно така ж, як у нас в Росії.Нічим не відрізняється ».

Зупинятися на Європі, до речі, в 2GIS не мають наміру – керівники компанії проговорилися, що вже поглядають і в бік США.

Mail.ru group вийшли на американський ринок. Те, чого чекали більше року, нарешті, здійснилося. Компанія презентувала свій західний бренд, my.com. Крім того, запущені два нових мобільних додатки – myMail і myChat. Це, відповідно, поштовий клієнт і месенджер. Також в лінійку продуктів my.com входить запущений раніше myGames, що відкриває доступ користувачам США до мейловскім ігор.

Обіцяють ще якесь додаток myCamera – судячи з усього, фотохостинг на зразок Instagram. Також компанія відкрила офіс в Кремнієвій Долині – в місті Маунтін-В’ю. Американська аудиторія становить менше відсотка від усіх користувачів Mail.ru.Втім, американський рекламний ринок – найбільший в світі, до того ж, офіс в Долині – це можливість наймати стікаються туди таланти. А у mail.ru є кошти, які можна вкласти в розвиток, так що – будемо стежити за динамікою.




This entry was posted in Розробники пропонують. Bookmark the permalink.

Comments are closed.