Nike анонсувала оновлену версію свого «розумного» спортивного браслета. Nike + FuelBand, що вийшов в 2012 році, є чи не найпопулярнішим носиться гаджетом. Ним користуються зірки різного калібру, і що цікаво – сам Тім Кук.
Девайс дозволяє відстежувати фізичні навантаження користувача протягом усього дня. Нова версія браслета FuelBand SE піддалася не тільки косметичних змін, а й отримала покращений функціонал.
Крім вимірювання фізичної активності браслет тепер вміє моніторити ще й сон користувача. За заявою Nike, девайс вміє розрізняти види спортивних занять та ігор, таких як біг, велоспорт, баскетбол і так далі.
FuelBand SE можна використовувати і в душі – пристрій володіє водонепроникним корпусом. Також функцію Fuel, що відображає усереднену метрику фізичних навантажень, що служить скоріше для мотивації, ніж для статистичного аналізу, тепер складніше обдурити. Минула модель браслета мала багом, допускає «накручування» лічильника Fuel. Для цього вистачало простих і куди менш енерговитратних рухів руки.
Гаджет пристосований для роботи зі смартфоном, з ним він зв’язується за допомогою bluetooth 4.0, що, до речі, має збільшити час роботи батареї.
На жаль, зараз браслет сумісний виключно з iOS, і, судячи з усього, з Android працювати він буде не скоро. Проте, всю метрику, графіки та іншу візуальну інформацію про статистику виконаних навантажень можна подивитися на веб-сайті Nike +.
У Nike вирішили просувати пристрій за рахунок соціальних фішок. Особистими цілями і досягненнями тепер можна ділитися за допомогою соціальних мереж. За заявою представників компанії, це мотивує користувачів на регулярні фізичні навантаження. А щоб володар браслета не забував рухатися або про сам факт наявності гаджета на його запастися, FuelBand буде щогодини нагадувати про себе. Для виконання норми активності користувачам пропонується раз на годину приділяти до п’яти хвилин фізичних вправ.
У продаж FuelBand SE надійде 6 листопада, але спочатку тільки в США, Великобританії, Канаді, Німеччині, Франції та Японії. Ціна пристрою складе 149 доларів США.
Доля Apple – улюблена тема для преси. Кожна дія компанії традиційно піднімає хвилі дискусій на тему майбутнього корпорації.
На цей раз причиною для обговорень послужило оновлення кадрового складу компанії. Новим старшим віце-президентом, відповідальним за відділ роздрібних і онлайн продажів, стане Анджела Арендтс (Angela Ahrendts), що займає пост виконавчого директора Burberry.
Зміна ролі глави провідного виробника одягу і аксесуарів класу люкс на пост віце-президента для Анджели було б рівносильно зниженню. Але з урахуванням амбіцій і досвіду Арендтс, в майбутньому вона зможе претендувати на місце генерального директора найдорожчої компанії світу.
Проте, крім Анжели Арендтс пресу в більшій мірі цікавлять перетворення всередині самої Apple. Тим більше що це не перший випадок, коли місце топ-менеджера найбільшої IT-компанії займає людина з fashion-індустрії.
На початку липня 2013 року в Apple перейшов Пол Деньов (Paul Deneve), колишній виконавчий директор і президент Yves-Saint Laurent, який тепер очолює роботи над «спеціальними проектами» компанії.
Подібне об’єднання світу моди з високотехнологічним виробництвом викликає законне побоювання – не перетворитися чи Apple в аналог Vertu? З іншого боку, Apple традиційно поєднує свої технологічні рішення з бездоганним дизайном.
Успіх компанії багато в чому пов’язаний не стільки з начинкою пристроїв, скільки з їх презентацією і маркетингом: зручність інтерфейсів і зовнішній вигляд продуктів завжди були основними факторами для Apple. А в цьому випадку цінність досвіду Анжели Арендтс складно переоцінити. За сім років управління Burberry Анжела зуміла перетворити компанію так, що з увядающего бренду Burberry перетворився в одного з абсолютних лідерів світу моди.
Анджела приєднається до Apple навесні наступного року. Преса високо оцінює її шанси стати майбутньою главою компанії, благо її репутація практично бездоганна. А ось те, яким чином подібна кадрова політика вплине на продукцію Apple, все ще залишається предметом для спекуляцій.