Жителі Росії більше покладаються на свої мобільні пристрої і дорожать ними, ніж європейці. Згідно з дослідженням, проведеним компанією Norton, майже половина росіян (47%) не розлучається зі смартфонами і планшетника, тоді як Європі цей показник помітно нижче – 34%.
Крім того, російські користувачі більше залежні від мобільників, ніж жителі Європи. У нашій країні 60% людей читають з персональних гаджетів листи і робочі документи, 21% – вводять паролі до акаунтів, і ще 21% – зберігають виписки та інші фінансові дані. У Європі ці показники становлять 34, 18 і 16% відповідно.
Мобільна електроніка вже практично повністю замінила росіянам комп’ютери. З таких пристроїв користувачі з Росії дивляться сайти (51%), спілкуються в соцмережах (26%), слухають музику і дивляться відео (25%), роблять покупки в онлайн-магазинах, роблять мобільні платежі, заходять в інтернет-банк і т. д.
Правда, жителі Росії все-таки цінують життя більше, ніж європейці. За опитуванням Norton, 14% росіян назвали мобільник одним з двох предметів, які вони стали б рятувати в разі пожежі будинку. В Європі таких знайшлося 24%.
При цьому росіяни досить безтурботно ставляться до безпеки. Згідно з цифрами Norton, 75% користувачів регулярно підключаються до публічних мереж Wi-Fi, які не захищені паролем. За цим показником Росія посідає третє місце серед інших країн.
У Росії через відкриті мережі 18% осіб заходять в онлайн-банк, чверть робить онлайн-покупки, а більше половини – перевіряють пошту і заходять в Facebook і «ВКонтакте». Однак важливо знати, що деякі хакери навмисно розгортають мережі з безкоштовним доступом в Інтернет і перехоплюють трафік нічого не підозрюють користувачів.
Потрібно мати на увазі, що підключатися слід тільки до тієї точки доступу Wi-Fi, трафік якої зашифрований і якій ви довіряєте. Детальніше про те, як зміцнити безпеку свого Android-смартфона – читайте в матеріалі Вестей.Хайтек.
Те, що росіян легше обдурити, підтверджує й інша викладка Norton. Якщо в Європі жертвами зловмисників ставали всього 9%, то в Росії – кожен четвертий (26%). У цю цифру входять ті, хто, наприклад, переходив з невідомої посиланням, що веде на сайт з шкідливим кодом, або дзвонив по незнайомому номеру, тоді як насправді – підписувався на платну послугу.