Яндекс купив Kinopoisk, йдеться в прес-релізі компанії. «КиноПоиск.ru» – найбільший російськомовний ресурс про кіно, на якому зібрана інформація про фільми, серіали, режисерів і акторів. Користувачі пишуть рецензії і виставляють рейтинги. За статистикою Liveinternet, місячна аудиторія сервісу становить понад 23 мільйонів відвідувачів.
Чутки про угоду з’явилися ще на початку жовтня, з посиланням на анонімні джерела про це повідомляв ІТАР-ТАСС.Яндекс викупив 100% акцій «Кинопоиск» у засновників ресурсу і його співвласника, французької компанії AlloCine.
Сума угоди не розголошується, але за оцінками експертів, мова йде про декілька десятків мільйонів доларів.Рекомендаційний кіносервісу в Яндексі планували давно, про це розповів керівник напрямку медіасервісів Яндекса Дмитро Степанов. До слова, раніше він займався контентом, спочатку в «Афіші», потім в об’єднаній компанії Афіша-Рамблер, де Степанов запускав персоналізовані новини. Нинішній проект – його дебют в Яндексі.
«Ми думали про те, щоб запустити сервіс по вибору і пошуку кіно самостійно, але з’явилася можливість починати з лідируючих позицій, і ми цією можливістю скористалися, – зізнався керівник напрямку медіасервісів Яндекса Дмитро Степанов. – Ми плануємо розвивати Kinopoisk як самостійний продукт під своїм існуючим брендом, але також, зрозуміло, контент з «Кинопоиск» з’явиться в більш розширеному форматі в результатах пошуку, з’явиться в Яндекс.Афіша, з’явиться в Телепрограмі ».
Придбання Яндекса – черговий крок компанії в напрямку експансії на ринок легального контента.
У 2010 році заробив музичний стрімінговий сервіс Яндекс.Музика. Для наповнення його бібліотеки Яндекс уклав угоди з десятками правовласників.
Про плани по запуску платформи з ліцензійним відео в компанії нічого не говорять, але в кінці вересня газета «Ведомости» з посиланням на джерела, близькі до компанії, повідомило, що Яндекс веде переговори про стратегічне партнерство з онлайн-кінотеатром ivi, який має домовленості з великою кількістю правовласників.
Хоча офіційного підтвердження цієї інформації немає, в компанії відкрито говорять, що планують співпрацювати з онлайн-кінотеатрами.
«Побудувати рекомендаційний сервіс з пошуку і вибору фільмів без участі всіх зацікавлених сторін – виробників, дистриб’юторів кіноконтенту – неможливо. Тому будемо з ними працювати », – пояснює Дмитро Степанов.
Датчики смартфонів можуть бути використані для стеження за користувачами, до такого висновку прийшли вчені з Стенфордського університету.
Дослідники стверджують, що коли смартфон перебуває в стані спокою, кожен акселерометр передає унікальні набір даних, які можуть бути запитані будь-якою людиною через веб-сайт. Для цього потрібно вставити в інтернет-сторінку нескладний код. Після цих нехитрих маніпуляцій можна відстежувати переміщення власника смартфона в Мережі. Як говориться в дослідженні, можливість відстеження з’являється через недосконалість конструкції датчика.
Отримані дані про поведінку користувачів, на думку вчених, можуть бути використані рекламодавцями. Таку ж інформацію можна отримати за допомогою cookies, але їх, на відміну від сенсорів смартфона, можна заборонити.
Акселерометри – не єдина вразлива деталь. Дослідники також виявили, що унікальні амплітудно-частотні характеристики мають мікрофони і динаміки смартфонів, по ним також можна ідентифікувати пристрої.
Чи були використані ці дані без відома власників мобільних пристроїв – невідомо. Докладні результати дослідження будуть опубліковані через пару місяців, а поки що будь-який бажаючий може перевірити, як працює його акселерометр, на спеціально створеному сайті – sensor-id.com.
Як розповів в інтерв’ю виданню SFGate один з авторів дослідження Христо Божинов, він сподівається залучити до проблеми увагу великих технологічних корпорацій. Поки що реакції з їхнього боку не надходило.