Відомості про «найбільшої DDoS-атаці в історії», яка нібито призвела до зниження швидкості передачі даних у всьому Інтернеті, не відповідають дійсності. Про це пише видання Gizmodo з посиланням на експертів.
Про «масштабної хакерської атаки, яка мало не зламала Інтернет» стало відомо 27 березня. Компанія CloudFlare, яка займається комп’ютерною безпекою, повідомила в прес-релізі, що її клієнт – антиспамерська фірма Spamhaus – уже впродовж тижня піддається DDoS-атаці потужністю 300 гігабіт на секунду.
Як зазначалося, зловмисники атакують найважливіші точки мережевого обміну трафіком по всьому світу, до яких також підключені Facebook, Yahoo, Google та інші великі IT-компанії. Незабаром кілька великих видань, включаючи BBC і The New York Times, опублікували статті про те, що «найпотужніша комп’ютерна атака» привела до повільної завантаженні сайтів по всьому світу.
Сама Spamhaus звинуватила в причетності до атак голландську хостинг-провайдера Cyberbunker. Деякий час назад компанія запідозрила його в наданні послуг спамерам і заблокувала належні йому сервери.
По-перше, редактор Gizmodo Тім Біддл звернув увагу на те, що про DDoS-атаці повідомили тільки сторони, між якими виник конфлікт: CloudFlare, її клієнт Spamhaus, і Cyberbunker.
Потім журналіст звернувся за коментарем до магістрального оператору зв’язку NTT Communications. Йому відповіли, що потужність 300 гб / с може надати величезне навантаження на одну компанію, але не на магістральних провайдерів, які оперують смугами з пропускною спроможністю кілька терабіт в секунду.
Схожу відповідь Біддл отримав від компанії Renesys, що відстежує світової трафік: «Ніякого збою в роботі Інтернету за останній час ми не спостерігали». Труднощі з передачею даних не потрапили і до звіту Internet Traffic Report. Крім того, DDoS-атака не вплинуло на серверну інфраструктуру Amazon Web Services, якою користуються сотні великих компаній, таких як Dropbox, Twitter і Minecraft.