Microsoft за півтора тижні до старту продажів Surface запустила дорогу рекламну кампанію, присвячену новому планшетнику. Першим кроком виробника став проморолик, який почав транслювати американський спортивний канал ESPN.
Ніяких нових подробиць про Surface в нім не наводяться, але підтверджується дата релиза – 26 жовтня. Також Microsoft завела офіційний Twitter – аккаунт, присвячений своєму планшетнику, – @Surface. Поки в нім всього 4 записи, але вже більше 12 тисяч передплатників.
У лінійку Surface входять два планшети, які Microsoft показала в середині червня. Перша модель(на ARM – процесорах Nvidia Tegra) розрахована на звичайних користувачів, а друга(з чіпами Intel Core i5 останнього покоління) – на професіоналів. Аксесуарами до них служать обкладинки-клавіатури з сенсорною панеллю.
Відомо, що молодший Surface отримає RT – версію Windows 8, а старший – професійну. Планшетник у базовій конфігурації вийде 26 жовтня(того ж дня, що і вісімка), а просунута модель – приблизно в лютому 2013 року.
Раніше цього тижня Microsoft випустила перший ролик про операційну систему Windows 8. Її релиз призначений також на 26 жовтня. За відомостями Forbes, всього на рекламу нових продуктів софтверний гігант має намір витратити від півтора до 1,8 мільярдів доларів. Для порівняння, на просування Windows 95 було виділено 200 мільйонів доларів.