Програвши суд, Samsung почала проводити кампанію по висміюванню продукції Apple. У останньому з антияблучних роликів корейці намагалися запевнити споживача, що iPhone – це телефон для людей похилого віку, а ось Android – смартфони ідеальні для молоді. Проте статистика затверджує зворотне.
Ось вже впродовж року Samsung намагається зруйнувати утонченно-хипстерский імідж, сформований навколо продукції Apple. Реклама Samsung дійсно забавна: вона помічає технічні недоліки айфонів, тонко висміює співтовариство прихильників яблучної продукції. Проте, як і будь-яка інша реклама, вона не завжди правдива, повідомляє Read Write Web.
Згідно з дослідженнями компанії comScore, що проводилися в серпні, лише 47,2 відсотка продажів iPhone доводиться на користувачів старше 35 років, а ось у Android – пристроїв цей показник складає 52,4 відсотка. На ринку планшетів продукти на iOS і на Android йдуть врівень один з одним: близько 55 відсотків продажів пігулок на цих операційних системах доводиться на людей старше 35 років.
Таким чином, можна побачити, що люди старшого віку більше охоче користуються Android – смартфонами, а значить спроби Samsung зруйнувати молодіжний імідж яблучної продукції мають мало спільного з дійсністю. Проте для хорошої рекламної компанії це навряд чи стоятиме на заваді.