Корпорація Microsoft, за неофіційними відомостями, веде переговори з купівлі музичного сервісу Rdio. Про це пише блог The Next Web з посиланням на обізнане джерело. Подробиці про потенційну угоду невідомі – зокрема, не розкривається, скільки компанія з Редмонда пропонує за потокове радіо. Дрю Ларнер, очолюючий стартап, коментувати чутки відмовився.
За деякими даними, Microsoft хоче приєднати Rdio до свого музичного сервісу Xbox Music, який вона нібито створює. Перші чутки про нього з’явилися на початку року, коли стало відомо про переговори софтверного гіганта з ведучими звукозаписними лейблами. Стверджувалося, що вони обговорювали способи доставки аудиоконента на ігрову консоль Xbox і нові смартфони на базі Windows Phone.
Попередні спроби Microsoft вийти на ринок онлайн-музики не були успішними. Шість років тому компанія запустила сервіс URGE в співпраці з MTV, що виявився провальним, а в 2011 році їй довелося згорнути виробництво портативних медіаплеєрів Zune.
Rdio – це музичний сервіс, завдяки якому користувачі, оформивши підписку, можуть слухати музику в необмеженій кількості. Американський стартап заснували двоє вихідців з Skype: Никлас Зеннстрем і Янус Фриис. Вони відкрили онлайн-радіо в серпні 2010 року. Їх попередню компанію, нагадаємо, Microsoft купила в навесні 2011-го за 8,5 мільярда доларів.
Сервіс доступний користувачам з 13 країн – США, Канади, Великобританії, Франції, Німеччини, Бразилії, Австралії, Іспанії, Португалії, Данії, Фінляндії, Швеції і Нової Зеландії. Нещодавно Rdio запустив заохочувальну програму для музикантів, пообіцявши виплачувати їм по 10 доларів за кожного нового передплатника.
Фонотека Rdio налічує близько 18 мільйонів треків. Слухати музику можна як через браузер, так і за допомогою додатків для смартфонів iPhone, Android, BlackBerry і Windows Phone. Також доступний клієнт для настільних операційних систем – OS X і Windows. Крім того, Rdio пропонує деякі соціальні функції. Приміром, юзери можуть ділитися плей-листами один з одним і дивитися, що слухають друзі.
Головний конкурент Rdio на світовому ринку – шведський Spotify, що став у вересні 2011-го партнером соціальної мережі Facebook. Співпраця американців з Microsoft допоможе їм зміцнити свої позиції.