Європейський союз зажадав від компанії Google внести зміни в політику конфіденційності. Регулятори ЄС невдоволені новою редакцією призначеної для користувача угоди, яка може поставити під загрозу збереження персональних даних.
Про зміну політики Google оголосила в січні, а у березні новий документ набув чинності. Його сенс зводиться до того, що інтернет-гігант має право об’єднувати дані однієї і тієї ж людини в різних сервісах компанії, і використати цю інформацію для показу реклами.
Приміром, Google зможе запам’ятати, який запит користувач ввів в пошукову систему, і показати оголошення, яке може його зацікавити. Інформація збирається по усіх тим, що 60, що належать компанії службам, включаючи пошту GMail, відеохостинг YouTube, карти Google Maps і інші. При цьому користувачі не могли відмовитися від цих змін.
Об’єднання персональних даних в такому великому масштабі створює високий ризик для безпеки користувачів, – говориться в листі до компанії, який виявився у розпорядженні агентства Reuters, – Таким чином, в цих цілях Google повинна змінити практику збору даних по сервісах. Компанії пропонується повідомляти користувачів, як саме їх інформація використовуватиметься, і проситиме у них явного дозволу на обробку даних.
Лист підписали регулятори 24 з 27 країн Євросоюзу, а також Хорватії і Ліхтенштейну. У лютому аналогічні вимоги до Google висунула французька комісія із захисту даних(CNIL).
Раніше Google заявляла, що нові правила дозволять їй підвищити точність пошукових результатів, а також поліпшити функціональність інших сервісів. Компанія також наполягала, що нова редакція угоди не порушує законодавства ЄС.