Google покаже зображення користувачів в рекламі. Технологічна корпорація змінила умови угоди. Згідно з новими правилами, Google отримує право включати імена користувачів і їх юзерпіки в рекламні оголошення в своїх сервісах, якщо користувач якимось чином продемонстрував симпатію до рекламованого продукту або послуги. В Google назвали нововведення «Доступними відмітками».
Йдеться, зокрема, про оцінки «мені подобається» на YouTube, рейтингах і відгуках, які користувач залишає про музику або кіно в Google Play, оцінках, даних ресторанам, готелям або магазинах. Те ж саме стосується підписки на сторінки брендів у соціальній мережі Google+. Всю цю інформацію друзі користувача будуть бачити в рекламних оголошеннях. У Google стверджують, що такі «соціальні рекомендації» дозволять підвищити якість реклами.
Треба сказати, що в Google не першими придумали таку рекламну модель. У соціальній мережі Facebook імена користувачів вбудовуються в рекламні оголошення за замовчуванням, якщо людина поставила «лайк» рекламованого об’єкту. Згідно з правилами соцмережі повідомлення про це користувачів не передбачено. Такий підхід неодноразово піддавався критиці і навіть вилився в колективний позов проти Facebook, в якому взяли участь більше 600 000 чоловік. Соцмережі довелося виплатити близько 20 мільйонів доларів у вигляді компенсацій користувачам. Багато з незадоволених присутністю свого імені в рекламних оголошеннях на Facebook при цьому заявляли, що ставили лайки на сторінках брендів, бажаючи отримати знижку або взяти участь в промоакції, не відчуваючи особливої любові до бренду. Тут хочеться дати пораду: не ставити необдуманих лайків.
У Google вирішили завчасно убезпечити себе від претензій любителів знижок – користувачі можуть відмовитися від участі в рекламній програмі, прибравши галочку у відповідному пункті. Уподобання неповнолітніх не відображатимуться в комерційних повідомленнях, але позначки друзів в рекламі будуть доступні таким користувачам. Оновлені правила вступлять в силу 11 листопада.
HTC показала новий смартфон. Апарат HTC One Max став третім у флагманської лінійки тайванського виробника після HTC One і HTC One Mini. Чутки про апарат ходили давно і підтвердилися вони практично повністю. Новий апарат явно створювався з прицілом на любителів «плафонів», гаджет отримав величезний – Full-HD екран з діагоналлю в 5,9 дюйма, за багатьма параметрами він сильно нагадує флагман HTC One. Той же алюмінієвий корпус, процесор і камера Ultrapixel, правда, в цій версії без системи оптичної стабілізації.
Слідом за Apple тайванці оснастили HTC One Max сканером відбитків пальців. Розташовується він на задній панелі апарату прямо під камерою. Сканер можна використовувати як для доступу до смартфону без введення пароля, так і для швидкого запуску додатків: пристрій може зберігати в пам’яті інформацію про трьох пальцях і спричинених ними додатках. Яку саме технологію в своєму сенсорі використовувала тайванська компанія, поки не повідомляється. Ще одна відмінність від флагмана HTC One – можливість збільшити пам’ять за допомогою micro SD-карт. Вартість апарату поки не називається, але в HTC повідомили, що продажі в Європі і Азії стартують вже в цьому місяці.
Треба сказати, що цей реліз має шанси стати останнім в історії HTC як самостійної технологічної корпорації. Хоча, на відміну від Blackberry, в HTC офіційно не оголошували про бажання продати бізнес, чутки про це ходять активно. Днями ресурс Android Beat з посиланням на тайванське видання Apple Daily повідомив, що керівництво з HTC з серпня веде переговори з китайським гігантом Lenovo, який, за чутками зацікавлений в придбанні бренду HTC. Інших подробиць про передбачувану операцію поки що немає.
Незважаючи на те, що апарати HTC стабільно отримують позитивні відгуки експертів і журналістів, компанії все важче конкурувати з гігантами Apple і Samsung. HTC, в минулому один з лідерів серед виробників смартфонів і піонер Android-сегмента, зараз відчуває великі труднощі. Вихід флагмана HTC One був перенесений через проблеми з поставками, компанію стрясають скандали в зв’язку з відходом ряду топ-менеджерів і крадіжкою корпоративних таємниць. Ринкова частка HTC сьогодні становить менше 3%, а третій квартал 2013 року компанія вперше за 10 років завершила зі збитком в 100 мільйонів доларів. А два тижні тому стало відомо, що через фінансові проблеми інвестори змусили тайваньскую компанію розлучитися зі своєю часткою в BeatsElectronics.