«Розумні» окуляри Google Glass, можливо, знайдуть широке застосування не тільки серед пересічних споживачів, а й корпоративних користувачів. За прогнозом експертів з компанії Gartner, компанії, що використовують Google Glass і інші подібні пристрої, через 3-5 років зможуть заощадити мільярд доларів.
Аналітики вважають, що камера для відеоконференцій і дзвінків, вихід в Інтернет без допомоги рук, технології доповненої реальності і інші достоїнства надівається периферії виявляться вкрай корисні людям, які працюють поза офісом. Google Glass можуть стати в нагоді в таких областях, як медицина, технічний ремонт, виробництво або будівництво. Наприклад, архітектор, надівши окуляри, зможе побачити кінцевий вигляд будівлі, а перед очима хірурга постануть план операції, результати обстежень і інша довідкова інформація.
Зокрема, найбільшу економію від Google Glass витягнуть компанії, що працюють в сфері технічного обслуговування в польових умовах. Вони зможуть швидше проводити діагностику і усувати неполадки, не чекаючи приїзду додаткових фахівців до віддаленого об’єкту, говорить директор по дослідження Gartner Анджела Макінтайр. Зараз Google Glass використовують менше 1% компаній. Через 5 років, вважають аналітики, таких стане близько 10%.
Окуляри доповненої реальності Google Glass, що підключаються до смартфону по Bluetooth, були анонсовані в червні 2012 року.Замість стекол у них встановлений крихітний прозорий дисплей біля правого ока, на якому час від час показуються спливаючі повідомлення ( «картки»): листи Gmail, СМС, новини, погода, маршрут та інші. Також аксесуар вміє шукати в Інтернеті, перегортати фотографії і виконувати синхронний переклад з однієї мови на іншу.
У жовтні 2013 року Google показала окуляри другого покоління: вони стали сумісними зі звичайними лінзами, а замість динаміка у них встановлений мононаушнік. Як очікується, в широкий продаж Google Glass надійдуть навесні 2014 року.
Джерело: прес-реліз Gartner