Агентство фінансових новин Dow Jones & Company, яке видає газету The Wall Street Journal, оголосило про намір перетворити сайт видання в платформу, яка дозволить відвідувачам робити більше, ніж просто читати текст.
«Якщо ви створюєте додатки і стаєте платформою, вона робить безліч чарівних речей, які можуть нам допомогти», – заявив глава компанії Лекс Фенуік на зборах акціонерів в Нью-Йорку. Він додав, що завдяки новій платформі, наприклад, користувачі будуть довше залишатися на сайті. Також вона дозволить точніше «націлювати» рекламу.
У центрі нової ініціативи лежить система WSJ Profile. У кожного користувача з’явиться можливість заповнити профіль, вказавши, як в LinkedIn, місце роботи, освіту, контактну інформацію, досвід роботи і коротку біографію. Також читачі газети зможуть обмінюватися один з одним особистими повідомленнями і вести блог.
Фенуік висловив упевненість, що за допомогою профілів «ми зможемо вибудувати співтовариство з мережі однодумців по всьому світу». WSJ Profile з’являться на сайті видання через кілька тижнів.
Dow Jones & Company з 2007 року входить до складу News Corp. – Медіаімперії Руперта Мердока. Попередній досвід роботи холдингу з соцмережами був невдалим. У 2005 році він купив Intermix Media – компанію, яка володіла музичним проектом MySpace. Сума угоди склала 580 мільйонів доларів. Ця ціна більш ніж в 150 разів перевищувала доходи стартапу, відкритого в 2003 році.
Проект, проте, різко став втрачати популярність після того, як молоді користувачі почали активно переходити в Facebook.У червні 2011 року колись популярний сайт набуло маловідоме рекламне агентство Specific Media всього за 35 мільйонів доларів. У січні 2013-го відбувся перезапуск соцмережі за участю музиканта Джастіна Тімберлейка.
Джерело: TheNextWeb