Російська інтернет-компанія Яндекс відкрила сьогодні власний віртуальний гіпермаркет одягу. Сервіс збирає і систематизує інформацію з декількох сотень інтернет-магазинів, дозволяючи користувачеві сортувати речі за кольором, розміру, вартості і іншим параметрам.
Про запуск нового сервісу компанія повідомила у своєму блозі. Зараз на ресурсі є присутнім близько мільйона товарів з сотень великих інтернет-магазинів Росії і України. Гіпермаркет одягу стане доповненням масштабного проекту Яндекс.Маркет.
При виборі одягу людина дивиться спочатку на саму річ, а вже потім на етикетку і цінник. І на відміну від побутової техніки, де важливі технічні характеристики, одяг, передусім, повинна людині подобатися зовні, – говорить керівник Яндекс.Маркету Олексій Авдей. – В основі нового сервісу лежить ідеологія Яндекс.Маркету, найбільшого агрегатора інтернет-магазинів в Росії і Україні. Але тепер ми зробили упор на візуальному виборі: в результатах пошуку відразу видно, як виглядає річ, а за бажання її можна наблизити і розглянути детальніше.
Новий сервіс покликаний спростити і прискорити вибір одягу в Мережі. За допомогою різних фільтрів можна сильно звузити зону пошуку. Приміром, шукати речі певної марки, розміру, кольору і в потрібних цінових категоріях. Слід зазначити, що Яндекс ретельно пропрацював сортування по розмірах: ресурс підтримує три шкали виміру : російську, європейську і міжнародну. Тим, хто не знає своїх параметрів, сервіс підкаже, як правильно знімати мірки. Зрозуміло, відшукавши вподобаний товар, користувачі зможуть читати коментарі і враження тих, хто вже придбав подібну річ. Яндекс заявляє, що збирається стежити за достовірністю інформації про товари, терміни і ціни доставки.
За статистикою Яндекса користувачі пошукової системи щодня задають 2,4 мільйона запитів, пов’язаних з пошуком одягу, взуття і аксесуарів, – це 1,5 % від загального потоку. Після запуску нового проекту компанія зможе ефективніше монетезировать трафік, пов’язаний з пошуком одягу, і зробити популярнішим сервіс Яндекс.Маркет.