На продажних редакторів Вікіпедії завели розслідування

Некомерційний фонд Wikimedia Foundation, що підтримує роботу вільної онлайн-енциклопедії Вікіпедія, почав розслідування діяльності свого британського підрозділу, залученого в скандал з публікацією проплачених статей. Приводом для цього стали PR – послуги, які робили двох почесних редакторів сайту – Роджера Бамкин і Максиміліана Кляйн.

Минулого тижня їх викрили у використанні Вікіпедії в інтересах своїх клієнтів. Бамкина звинуватили в тому, що він за гроші розміщував у блоці чи Знаєте ви? статті, пов’язані з Гібралтаром, щоб притягнути в країну більше туристів. Кляйна запідозрили в правці текстів замовників, щоб їх сайти виявлялися на більш високих позиціях в пошуковій видачі.

Через декілька днів Бамкин звільнився з проекту, заявивши, що не порушував ніяких етичних норм. При цьому його підтримали багато колег з Wikimedia U.K, пише CNET. Кляйн в публікації платних текстів не признався, але незабаром видалив свій сайт UntriWiki, пропонуючий PR – послуги в Вікіпедії.

На час розслідування підрозділ фонду у Великобританії не зможе приймати пожертвування. Крім того, благодійні внески, перераховані на рахунок Wikimedia U.K, будуть заморожені.




Comments are closed.