Яндекс.Пошта зробила серйозне обличчя

Компанія Яндекс представила новий інтерфейс електронної пошти, що дістав назву Trinity. Оновлення надасть Яндекс.Пошті стильний діловий вид, оптимізований для корпоративних користувачів.

Як повідомляється в прес-релізі, основна гідність Trinity – це лаконічне оформлення, виконане в сірому кольорі. Воно дозволить максимально зосередитися на листуванні. Також з інтерфейсу повністю прибрана реклама і теми оформлення.

У Trinity екран розділений на три частини: теки, список листів і текст листа. Система автоматично групує листи по темах.

Оновлення поштового сервісу поки що знаходиться у бета-режиме, проте випробувати його може будь-який той, що бажає. Для цього досить активувати Trinity в налаштуваннях. Trinity пройшла внутрішнє тестування на співробітниках ‘Яндекса’ – багато з них вже довгий час користуються цією поштою в професійних цілях, – заявляє компанія в прес-релізі.

This entry was posted in Револлюційні технології. Bookmark the permalink.

Comments are closed.