Хороші новини поширюються в соцмережах швидше поганих

ЗМІ люблять виносити на перші шпальти вбивства, стихійні лиха та інші неприємні новини, залишаючи позитивні звістки на других ролях. Нове дослідження про динаміку розповсюдження новин в соцмережах змушує засумніватися в правильності такого підходу.

Нейробіологи і психологи провели велику роботу: в ході дослідження вчені вивчили мозкові імпульси великої кількості добровольців, проаналізували їх електронну пошту і записи в соцмережах. Дослідження показало, що хороші новини можуть поширяться в Інтернеті куди швидше поганих, передає The New York Times.

«Коли ЗМІ вибирають новини, вони хочуть лише заволодіти увагою аудиторії, їм все одно, що вона відчуває. Коли люди діляться прочитаної новиною з друзями в соціальних мережах, вони вважають за краще позитивні повідомлення, адже вони враховують реакцію своїх друзів, мало кому хочеться здатися депресивним буркотуном », – зазначив доктор Джона Бергер, який керував дослідженням.

Бергер зі своїми колегами проаналізував, як люди ділилися статтями з сайту The New York Times. Виявилося, що найбільшою популярністю користувалися статті з рубрики «Наука», особливо ті, які викликали подив. Користувачі хотіли поділитися цією емоцією з друзями і публікували в соцмережі посилання на новину. Також читачі із задоволенням ділилися смішними або абсурдними нотатками. Досить популярними були матеріали, що викликають почуття гніву або занепокоєння, однак статтями, які просто засмучують, користувачі вважали за краще не ділитися.

Дослідження мозку показало, що люди приділяють велику кількість уваги тому, яким чином новина буде сприйнята тими, кому вони її рекомендують. «Ми думали, що люди з найбільшим задоволенням діляться тими новинами, які схвилювали саме їх. Однак виявилося, що більшість користувачів діляться тим, що, на їхню думку, схвилює інших людей », – відзначають дослідники.

Чим ширше коло спілкування користувача в Мережі, тим більше ймовірно, що він буде публікувати хороші новини. Проте чи дійсно хороші новини змушують аудиторію відчувати себе більш щасливими? Численні дослідження показали, що соціальні мережі, в разі їх активного використання, навпаки, знижують рівень щастя. Читаючи позитивні пости своїх знайомих, люди часто відчувають сильне почуття заздрості, що може привести до розвитку депресії.




This entry was posted in Розробники пропонують. Bookmark the permalink.

Comments are closed.