Глава Nuance розповів про майбутнє розпізнавання голосу. Керівник компанії Пол Річчі поспілкувався з журналістом Уолтом Мосбергом на конференції D11. Раніше там вже встиг виступити Тім Кук і керівники Motorola.
Nuance – провідна корпорація на ринку технологій розпізнавання голосу. Незалежним гравцем вона стала в 1994 році. Як і ряд інших відомих технологічних компаній, Nuance зобов’язана своєю появою SRI International – колишньому дослідному інституту Стенфорда і найважливішого центру розробок сучасних технологій в Кремнієвій долині.
До 1994 року Nuance працювала саме в складі SRI.
«Ми з самого початку розуміли, що наш шлях буде довгим, якщо говорити про такі продукти, які не тільки розуміють мову, але і на підставі цього передбачають бажання і дії користувача – це наша кінцева мета. І ми з самого початку розуміли, що на це підуть роки », – зізнався глава Nuance Пол Річчі.
Компанія довгі роки випускає різні продукти, в яких присутні технології розпізнавання тексту і голосу. Найбільше вона знаменита як виробник програмного забезпечення для автоматичних call-центрів. Крім того, Nuance – відомий патентний троль, більшість конкурентів вона або завалила судовими позовами, або купила.
Встояти під цим натиском вдалося тільки Google, яка самостійно веде розробки в тій же області багато в чому завдяки тому, що в компанії давно працює співзасновник Nuance Майк Коен.
Але широкому загалу про Nuance стало відомо після того, як почали ходити чутки про те, що саме технології Nuance використовуються в голосовому помічнику Apple Siri. До сих пір в компанії на цей рахунок зберігали мовчання, але на D11 Річчі, нарешті, дав чутками офіційне підтвердження.
«Якщо Siri мене не розуміє – це ваша вина?» – Поцікавився журналіст Уолт Мосберг.
«Я не можу детально розповідати про відносини Nuance і Apple, але думаю, ні для кого не секрет, що технологію розпізнавання мови для цього рішення надаємо ми. Ми працювали з Siri до того, як Apple купила цю компанію. Думаю, зрозуміло, що в програмі в нинішньому її вигляді присутні наші технології обробки природної мови, розуміння предметної області. Ми співпрацюємо з низкою компаній на платформі Android – робимо S-Voice для Samsung, віртуальний асистент для HTC, співпрацюємо з низкою інших партнерів на цій платформі », – відповів глава Nuance Пол Річчі.
Глава Nuance також розповів про майбутнє технологій розпізнавання голосу. Голосові помічники, на його думку, стануть абсолютно буденною річчю вже дуже скоро.
«Пошук ресторанів, вибір преси – віртуальні помічники будуть відмінно управляти персональними пристроями і будуть дуже функціональні в цих областях. Вони будуть адаптуватися до конкретних умов і володіти інформацією про переваги користувача, тобто результати будуть персоналізовані в залежності від того, що вам подобається. Думаю, через пару років подібні системи будуть працювати дуже добре. Я також впевнений, що через 2 роки віртуальні помічники стануть крос-платформеними. Ви зможете використовувати їх на планшеті, домашньому телевізорі і телефоні – віртуальний асистент буде «слідувати» за вами на кожному з цих пристроїв », – передбачає майбутнє глава Nuance Пол Річчі.
У Росії заробили бізнес-фото від Google. Тепер власники магазинів, ресторанів та інших комерційних організацій можуть розміщувати панорамні знімки своїх інтер’єрів на картах Google. Панорами доступні також на бізнес-картках Google.
«По суті, Google Business Photo є наступним кроком розвитку наших картографічних сервісів і, в першу чергу, панорамних зйомок Street View. Даний сервіс дозволяє інтегрувати дані про конкретному бізнесі в наші карти », – пояснює менеджер по продукту Дмитро Корчагін.
Зйомку здійснює не сам Google, а авторизовані їм фотоагентства, тому ціна бізнес-фото не називається. Втім, відомо, наприклад, що у Великобританії зйомка одного ресторанного залу обходиться в 700 фунтів – це близько 35 тисяч рублів.
Справедливості заради варто відзначити, що розмістити панорамні знімки на картах Google абсолютно безкоштовно може будь-який користувач за допомогою функції «Фотосфера», яка дозволяє зшивати знімки і відправляти готові зображення на Google Maps власникам Android-пристроїв.
«У власників бізнесу завжди є вибір – або скористатися якісної зйомкою фотографів і професіоналів, які допоможуть йому створити це зображення, якісно представити себе на наших картах, або зробити це самостійно. Ми відкриті для співпраці », – підкреслює Дмитро Корчагін.
На даний момент в мережі є близько 10 тисяч панорамних знімків комерційних організацій в різних країнах світу. У Google вважають, що це ефективний бізнес-інструмент і це небезпідставно: поява зображення на карту веде до зростання відвідувачів.
Втім, мова, звичайно, йде не про реальні відвідувачів ресторану чи магазину, а про кількість переглядів його бізнес-картки та візити на сайт. Скільки людей після цього йде в заклад або здійснює реальну покупку, про це статистика не говорить.