У мене крісло сьогодні космічне. А почнемо ми передачу сьогодні з самого дивного події тижня. З войнушки між двома інтернет-господарюючими суб’єктами, через яку журналісти вирішили, що Інтернет цей самий ось-ось зламається.
Світові ЗМІ повідомили про найбільшу DDoS-атаці в історії Інтернету. Жертвами, за їх власним визнанням, стали дві компанії Spamhaus і CloudFlare. Spamhaus – британська некомерційна організація, яка складає списки серверів, з яких розсилається спам. CloudFlare спеціалізується на захисті від DDoS-атак. Відповідальність за атаку обидві організації поклали на хостинг-провайдера Cyberbunker, який в березні потрапив в чорний список Spamhaus.
Він здається ідеальним героєм для такого сюжету. По-перше, назва у компанії казала – провайдер дійсно здійснює всі операції з цього бункера НАТО часів «холодної війни». По-друге, на сайті Cyberbunker йдеться, що він надає хостинг будь-яких сайтів, крім тих, які мають відношення до дитячої порнографії і тероризму.
Дійсно, в різний час компанія ХОСТІЛА торрент-трекер The Pirate Bay, а також RBN – Russian Business Network – це напівміфічному група кіберзлочинців, яка, за даними ФБР, займалася повним спектром протиправних дій від викрадення та продажу особистих даних і управління ботнетами до поширення дитячої порнографії.
У Spamhaus повідомили, що DDoS-атака на їхню адресу почалася 18 березня і вже на наступний день досягла 90 гігабіт на секунду, а через 4 дні зросла до 120 гігабіт на секунду.
А 27 березня компанія CloudFlare повідомила, що потужність DDoS-атаки склала 300 гігабіт на секунду, і тепер її безсумнівно можна, назвати найпотужнішою в історії Інтернету. Новина із задоволенням підхопили світові ЗМІ, в тому числі і такі авторитетні як BBC та The New York Times. Останнє видання повідомило, що швидкість Інтернету впала у мільйонів користувачів по всьому світу.
У Cyberbunker свою причетність до атаки заперечують.
«Ми не маємо прямого відношення до атаки. Відповідальність лежить на групі інтернет-провайдерів, вона називається stophaus.com. До її складу входить безліч провайдерів, у яких в минулому були розбіжності з Spamhaus. Spamhaus тільки вдає, що бореться зі спамом – на ділі вони займаються цензурою і користуються своїм становищем, щоб блокувати будь-які неугодні ресурси », – підкреслили в Cyberbunker.
В хостинг-провайдера також відзначили, що в Spamhouse з особливою упередженістю ставляться до російських і китайських користувачам, оскільки в компанії переконані, що в цих країнах орудує основна маса кіберзлочинців. Заступник генерального директора Ru-Сenter Павло Храмцов, однак, цю думку не розділяє
«Вони дійсно борються зі спамом, в принципі дуже багато хто використовує їх чорні списки, щоб спам фільтрувати. Я не можу сказати, що вони не люблять Росію: вони певним чином відносяться до певних провайдерам, а не до всіх огульно.Наприклад, у свій час адреси Ростелекома були в їхньому чорному списку. Треба сказати, що досить оперативно їх звідти прибрали. Spamhaus цілком собі готовий розглядати будь-які різні речі. Інша справа – оскільки в РФ немає закону про спам і сам по собі спам не є протиправною дією, то звернення Spamhaus до російських провайдерам і хостерам дуже часто залишаються без відповіді », – підкреслив заступник генерального директора Ru-Сenter Павло Храмцов.
Тим часом техноблог Gizmodo прийшов до висновку, що новина про «найбільшої хакерської атаки в історії» не відповідають дійсності. На підтвердження видання наводить дані з декількох джерел, в тому числі сервісу Internet Traffic Report. За його статистикою ніяких змін в структурі трафіку не спостерігається.
Такої ж думки дотримуються представники одного з магістральних провайдерів NTT і моніторингової компанії Renesys.Про це свідчить і статистика Amazon. Як пише Gizmodo, Spamhaus і CloudFlare, по всій видимості, поширюють чутки про потужної атаки на догоду просування власного бізнесу.
«Мала вона місце чи ні – поки не дуже зрозуміло, тому що повідомила про денонсацію тільки Spamhaus і його провайдер.Інших джерел немає. Моніторинг трафіку в глобальних мережах не показує, що у нас там щось збільшилася. Але це ще не означає, що атаки не було, вона цілком могла спостерігатися на серверах Spamhaus », – продовжив заместіетль гендиректора Ru-Сenter Павло Храмцов.
Атака такої сили ніколи не реєструвалася в Росії, її складно було б не помітити і неможливо організувати через ботнети.Якщо атака все ж мала місце, вона, по всій видимості, проводилася з використанням помилок в DNS-серверах. Ще один факт, який дозволяє поставити під сумнів правдивість інформації: незважаючи на заявлену небачену потужність атаки, ні Spamhouse, ні Cloudflare поки що не звернулися до поліцію.
Цікаво, що кінець Інтернету помітили на Бі-бі-сі, бо через літаючих туди-сюди сміттєвих запитів реально сповільнилася Мережа тільки в Голландії і в Британії. І ще один момент. Багато, нехай і жартома, помітили, що весь цей галас – відмінна реклама для сервісу захисту від атак, тобто цього самого CloudFlair.
А вітчизняна компанія QRATOR, яка працює в тій же області, заявила, що всі ці атаки – справа групи з Росії або, як було сказано, наших сусідів. І подібні дії вже відзначалися і у нас в країні. Подробиці за все цього спробуємо з’ясувати в програмі «Інтернет-кафе соб @ ка».
І ще одна міжнародна IT-новина, яка має відношення до Росії. На щастя, ніякого криміналу. Можна пишатися.
«Екран iPhone 6, ймовірно, буде без подряпин, тріщин і міцним, як військовий автомобіль!», «Сапфірове скло зробить смартфон міцніше», «Google X Phone від Motorola отримає сапфірове скло замість старого доброго Gorilla Glass» – такими заголовками в середині тижня рясніє вся IT-преса.
Причому, по самим різним інфоприводи, одні посилаються на дослідження Массачусетського технологічного університету, в якому йдеться про те, що виробники проводять експерименти, намагаючись зробити пластину з сапфірового скла тонші людської волосини. Інші посилаються на власні джерела в компанії GT Advanced Technologies, чиї інженери також займаються розробкою супертонкі сапфірових панелей для смартфонів або планшетів.
У грудні 2012-го в техноблозі AppleInsider.ru активно обговорювалася тема, що новий шостий iPhone від Apple також буде оснащений сапфіровим екраном. Причому сапфіровим екраном, яким буде зроблений в Росії компанією «Монокристал».
Автор матеріалу посилався тоді на близького до одного з робітників заводу «Монокристал» джерела, що побажало залишитися невідомим. За його інформацією, Apple зробила замовлення на поставку великої кількості панелей для дисплеїв своїх пристроїв у російської компанії.
Цікаво, що видання NewsTribe також має означати, що шостий iPhone вийде з сапфіровим склом, і згадує трьох можливих постачальників Rubicon Technology з США, Saphire Technology з Південної Кореї і «Монокристал» з Росії. Особливо обумовлюючи той факт, що було б здорово придумати, як здешевити сапфірові пластини до 6 або 9 доларів.
З’явилися і інші дані, які підтверджують, що «Монокристал» працює над замовленням від Apple. Офіційного коментаря від представників компанії нам отримати не вдалося. Ймовірно, розгубившись від такої уваги преси, там стали грати в хованки: головний маркетолог виявився на лікарняному, а його заступник на нараді.
Компанія «Монокристал» розташовується в Ставрополі. Її діяльність зосереджена навколо синтетичного сапфіра і паст для фотовольтаїки. У перелік продукції, що випускається компанією продукції входять сапфірові пластини діаметром від 2 до 10 дюймів, основною сферою застосування яких є виробництво світлодіодів. За оцінками аналітиків ЗАТ «Монокристал» належить 24% світового ринку сапфірових пластин.
Сапфір вдає із себе кристалічний оксид алюмінію, або корунд, він має вкрай високу твердість, що укупі з відносно простим одержанням однієї з його різновидів – безбарвного лейкосапфира – синтетичним способом, дозволяє застосовувати матеріал для виготовлення високоміцних прозорих елементів. Наприклад, з сапфірового скла зроблені ілюмінатори космічних літальних апаратів.
Однак про масовість даного рішення до сих пір поки говорити не доводилося: єдиним мобільним пристроєм з сапфіровою захистом, доступним широкому колу споживачів, є смартфон iPhone 5 – в ньому міцний матеріал оберігає оптику основної камери. У популярних же пристроях від випадкових пошкоджень екран захищає скло Gorilla Glass. І хоча сапфір в кілька разів міцніше продукту Сorning, він виявляється на порядок дорожче: якщо за Gorilla Glass доводиться платити $ 3, то сапфірове скло обійдеться в $ 30. Проте, на думку аналітиків Yole Developpement, в доступному для огляду майбутньому вартість сапфірового скла буде знижуватися.
І знову сюжет, що має відношення до нашої країни. Із серії – карти правду кажуть.
На цьому тижні вийшло оновлення досить популярного додатка Flipboard. Ми його не рекламуємо, але з цього може вийти велика історія.
Творці Flipboard зробили свій додаток соціальним. Flipboard належить до сімейства так званих «додатків-журналів» і дозволяє управляти інформацією з Мережі. По суті, Flipboard є агрегатор, що збирає контент з різних онлайн-ресурсів і новинних стрічок користувача в Facebook, Twitter, Instagram та інших соціальних мережах. Але, на відміну від численних RSS-агрегаторів, інформація організована не як проста стрічка новин, а у форматі журналу.
Перша версія Flipboard вийшла в 2010 році спеціально для iPad, оскільки саме на планшеті журнальний формат виглядає найбільш органічно. Однак додаток виявилося настільки популярним, що незабаром з’явилася його версія для iPhone, а трохи пізніше – і для пристроїв на базі Android.
Нинішнє оновлення стало найбільш масштабним за історію Flipboard. В його основі лежить ідея соціальності. Якщо раніше функціонал додатка обмежувався можливістю організувати інформацію з Інтернету для себе самого (сервіс спочатку був придуманий для читання і споживання контенту), то тепер Flipboard-журнали можна робити публічними. Вони будуть доступні всім користувачам, які встановили додаток. По суті, тепер будь-який бажаючий, не володіючи професійними навичками, може спробувати себе в ролі головного редактора мультимедійного видання. Вся редакторська діяльність в даному випадку зводиться до того, щоб відібрати тематичний контент для онлайн-журналу. Процес максимально спрощений – будь-яку вподобану новина, статтю, знімок, музичний трек або відео можна поставити в «номер» одним кліком – за допомогою кнопки «+». Про візуальної стороні організації інформації – макеті, верстці і дизайні – творці додатка подбали самі. Творцеві журналу довірено тільки вибір зображення для обкладинки.
«Людям справді моторошно подобається створювати журнали за допомогою Flipboard. У житті кожного зазвичай є три найважливіші речі – робота, будинок і щось ще, якесь хобі. Я, наприклад, захоплююся космосом. Тепер можна зробити власну підбірку інформації по конкретній темі і ділитися їй з людьми, яким це теж цікаво », – розповів глава Flipboard Майк Маккей.
Flipboard – один з перших, але далеко не єдиний сервіс, який дозволяє користувачам організовувати онлайн-контент в журнальному форматі. C ним конкурують додаток Pulse, власний журнальний app є у Google.Однак, як зазначає Forbes, Flipboard першим зробив серйозний крок на шляху до соціалізації свого продукту. По суті, в оновленому вигляді додаток функціонує вже як соціальна мережа – читачі можуть «фолловить» сподобалися їм журнали, ставити лайки матеріалами, а редактори журналів будуть отримувати повідомлення про активність своїх читачів. Втім, це не єдине оновлення Flipboard – інше нововведення стосується монетизації сервісу. Компанія уклала угоду з торговою платформою Etsy, де в основному продають авторські речі – від прикрас до меблів. На Flipboard товари з Etsy представлені також в журнальній формі – у вигляді красивого онлайн-каталогу. Покупку можна зробити прямо з програми. З кожної угоди через Flipboard керівництво сервісу буде отримувати від Etsy не менше десяти відсотків від суми. Це, за розрахунками творців програми, має стати суттєвим джерелом доходу нарівні з рекламою.
Цілком ймовірно, що новина про оновлення Flipboard невипадково прийшла саме зараз – після гугловський весняної чистки, жертвою якої став улюблений журналістами і блогерами сервіс Google Reader. Остаточно він припинить роботу 1 липня, і зараз користувачі екстрено шукають зручну альтернативу. Відмітна риса рідера полягала в тому, що сервіс практично не зазнав змін з моменту свого запуску в 2005 році, і багатьом це подобалося. Проте, засновник агрегатора 360news.com Роман Карачинский порівняв шанувальників Google Reader з фанатами машин з ручною коробкою передач в епоху високих технологій, коли ми впритул підійшли до впровадження безпілотних автомобілів.
Аналогом машин-роботів серед RSS-агрегаторів, як пишуть багато техноблог, якраз і є сервіси типу Flipboard, які вимагають від користувача мінімум участі. Останні два тижні Інтернет рясніє статтями під заголовками на кшталт «Вісім альтернатив Google Reader – що ж вибрати». Flipboard присутній в цих рейтингах незмінно нарівні з іншим сервісом – Feedly.Можливо, радикальне оновлення – заявка керівництва Flipboard на спадщину Google, кілька мільйонів користувачів рідера.Чи вдасться їх залучити на ділі, стане зрозуміло в найближчі місяці. Поки що оновлене додаток доступний тільки власникам iOS-пристроїв, Android-версія буде незабаром.
Зачастили останнім часом в нашій програмі сюжети про розумні годинник SmartWatch. Але що ж робити? Тижня не проходить, щоб хто-небудь з великих гравців не заявив, що і він вирішив піти в годинникарі. Пошесть прямо якесь.
Нішею «розумних годин» зацікавилися компанії Google і LG. Про це пишуть відразу кілька великих ЗМІ. Давайте відразу визначимося в поняттях – під «розумними годинами» мається на увазі річний аксесуар, який виглядає як годинник, але не просто показує час, а синхронізується зі смартфоном користувача і здатний керувати деякими додатками телефону.Наприклад, відтворювати музику з плеєра, показувати входять СМС і push-повідомлення з соцмереж. І навіть більше того, при наявності гарнітури можна прийняти вхідний дзвінок на годиннику, не дістаючи телефон з кишені або сумки. Тож не дивно, що ця ніша ринку стає такою популярною. Компанія Google, нібито, розглядає свій наручний годинник в якості пристрою, що міг бути доповнювати і працювати в парі з їх чудо-окулярами Google Glass. Наприклад, на годиннику можна було б читати повідомлення і ручками натискати на кнопку фотографування – тобто, взяти на себе частину допоміжного управління камерою в Google Glass. Ймовірно, чудо-годинник, як і чудо-окуляри будуть створюватися в експериментальному відділі пошукового гіганта «Лабораторії X».
Що ж стосується «розумних годин» »LG, то даних поки що небагато – передбачуване пристрій буде володіти сенсорним екраном (що, загалом-то, не дивно). Інше питання – на якій операционке годинник працюватиме. За даними Korea Times, варіантів два: Android або мобільна версія операційки Firefox.
Величезний інтерес до наручних девайсу з’явився в минулому році, коли сайт для залучення грошових коштів на реалізацію творчих, наукових і виробничих проектів Kickstarter замість потрібних 100 тисяч зібрав на проект «розумних годин» Pebble більше 10 мільйонів доларів. І після кількох затримок в цьому році пристрою з’явилися у продажу і отримали схвальні відгуки.
На сьогоднішній день з великих корпорацій розумні годинник на ринок поставляє тільки Sony. SmartWatch, які працюють з будь-якими пристроями на Android і які ми тестували на собі. Треба сказати, що не з усіма заявленими функціями годинник Sony справляються, однак і в компанії їх позиціонують не як флагманський продукт і вже тим більше не в luxury-сегменті, а скоріше, як аксесуар – додаток до смартфону. Взагалі на ринку можна знайти годинник Cookoo, MetaWatch – проте, за чутками, вони не влаштовують споживача.
У гонку на створення кращого ручного аксесуара включилася і компанія Samsung, яка публічно визнала, що працює над третьою спробою створити «розумні годинник». У далекому 1999 році компанія створила годинник-телефон SPH-WP10, а в 2009-му вона відзначилася моделлю годин-телефону S9110, які отримали сенсорний дисплей і Bluetooth, але коштували 470 доларів, що не дозволило їм завоювати велику популярність.
Зараз, схоже, компанія робить третій захід на цю нішу. Офіційно відомо, що годинник буде працювати під управлінням операційної системи Android. Проект отримав назву Galaxy Altius.
Особливий шум в IT-співтоваристві піднявся, коли в пресі з’явилися повідомлення про те, що Apple теж працює над своєю версією «розумних годин». Минулого місяця компанія Джобса розкрила свою заявку на патент – де, власне, і була представлена офіційна концепція Apple для наручних годинників. Згідно з цими даними, iWatch буде виглядати як гнучкий сенсорний дисплей у вигляді «слеп-браслета» – тобто смужки, яка при легкому фізичному впливі зачиняються навколо зап’ястя.
Ну, нарешті, дісталися. Цей апарат, малоотлічіми на перший погляд від свого попередника, один з найбільш очікуваних телефонів року – Samsung Galaxy S4. Я проходив з ним всього півтора дня, але перші враження вже є.
Цікава і навіть незвичайна ситуація склалася на ринку смартфонів після подання корейською компанією нового флагмана Galaxy S4. Схоже, що основні гравці готувалися до виходу конкурента – вибудовували свою тактику захисту.
Перед презентацією Samsung Galaxy S4 на вході біля театру Radio City Music Hall люди з HTC роздавали всім бажаючим какао і печеньки, а також давали протестувати новий смартфон тайванської компанії – HTC One. Більш того, на заході в Нью-Йорку був помічений директор по маркетингу компанії HTC Бенджамін Хо, який не поскупився на уїдливі висловлювання:
«З пластиковим корпусом і великим екраном, який є найбільш очевидним фізичним зміною, новий Galaxy від Samsung не йде ні в яке порівняння з цілісним алюмінієвим корпусом HTC One. Наші клієнти хочуть щось відмінне від мейнстріму, який, здається, є метою Galaxy », – говорить директор з маркетингу компанії HTC Бенджамін Хо.
Президент HTC Америка Майк Вудворд відразу після презентації смартфона від Samsung висловився про новинку досить різко. Зокрема, він назвав його дуже «ітеративним» (повторюваним). На його думку, він дуже схожий на Galaxy S III, і в компанії були раді, не побачивши ніяких інновацій в телефоні.
І це був тільки початок. У Twitter від акаунтів НТС різних країн посипалися їдкі коментарі в сторону Galaxy S4: «Наступна велика річ зроблена не з пластику. Це першокласний суцільнометалевий – новий HTC One »або« Samsung змушений оголосити, що його останній телефон буде продаватися виключно в іграшковому магазині. Хочете реальний телефон?Вибирайте HTC One ».
Андрій Кормільцев, директор HTC Росія обмежився ретвітів повідомлення: «Показати більше неоригінальний смартфон в цьому році буде складно, премія« нудьга зелена »однозначно йде в Samsung».
LG відверто потролліть Samsung, спародіювавши рекламний банер. Компанія використала свій рекламний щит на Times Square, прямо над рекламою нового Galaxy. Фатальну роль зіграла цифра 4 яка в англійській мові часто викорис для позначення прийменника «для». На рекламі LG слоган Samsung «Приготуйтеся до наступного Galaxy» перетворився в «LG Optimus G вже тут для вас».
Іншу статегію оборони вибрала компанія Apple. За день до презентації Samsung Galaxy S4 старший віце-президент Apple з маркетингу Филл Шиллер дав інтерв’ю Wall Street Journal і Bloomberg, в якому відкрито лає смартфони на OS Android, натякаючи, звичайно, на Galaxy S4:
«Коли ти дістаєш андроідофон з коробки, тобі доводиться логінитися о дев’ятій акаунтів різних вендорів для того, щоб отримати ту ж функціональність, що є у IOS. І всі ці акаунти не можуть плавно взаємодіяти один з одним. Крім того, адроідофони часто дають в якості безкоштовної заміни фірмового телефону і задоволення від роботи з ним не порівняти з айфоном ».
Відразу після презентації флагмана Samsung корпорація Apple запустила нову рекламну кампанію смартфонів iPhone, в рамках якої описуються головні переваги пристроїв. На сайті компанії був створений новий розділ Why iPhone – «Чому iPhone», де описуються різні еппловскій додатки. Таким чином, компанія показує потенційному клієнту, чому в світі так багато відданих і задоволених користувачів iPhone.
Ще один гвинтик в обороні Apple – стаття одного з найбільш вагомих американських IT-журналістів Уолта моссберг, в якій він порівнює Apple зі Швейцарією в мобільному світі.
«Я просто хотів сказати, що Apple досить жорстко контролює своє програмне забезпечення і апаратні засоби. І все ж компанія ніколи не створює додатки для кого-то ще – для операційних систем своїх конкурентів – Google, Amazon і Microsoft. При цьому вони самі створюють свої додатки для пристроїв Apple. Наприклад, якщо ви читаєте цифрові книги на пристроях Apple, ви можете використовувати рідне додаток IBooks або офіційний додаток від Amazon – Kindle, або Google Books. Якщо ви хочете задати питання смартфону голосом, ви можете попросити Siri допомогти або використовувати голосовий пошук від Google. Навіть Samsung, основний конкурент Apple, робить кілька iPhone і IPad додатків – одне з них перетворює iPhone або iPad в пульт дистанційного керування для телевізорів Samsung Smart. Ви не отримаєте такої комбінації на інших телефонах, тому що Apple не створює додатки для інших платформ », – каже Уолт Моссберг.
Можливо, це просто збіг. І ми домислюємо, що стаття моссберг теж одна з частин маркетингової або навіть оборонної кампанії, однак, як вчасно вона з’явилася і як вона все-таки вкладається в рамки опису «Чому iPhone».
Примітно в цій ситуації, що така поведінка зовсім не характерно для Apple. Корпорація рідко коментує вихід продуктів інших компаній. IT-журналісти в один голос відзначають, що Apple зараз робить такі речі, яких ніколи не допускала в минулому. І це, в кінцевому підсумку, говорить про те, що в компанії явно стурбовані новим флагманом Samsung Galaxy S4. Один з аналітиків компанії Jefferies & Co навіть порівняв Apple з Blackberry, заявивши, що по відношенню до девайсів Samsung смартфони iPhone займають тепер оборонну позицію. І у них, схоже, є причини для занепокоєння. У 2012 році корейська компанія продала 64 мільйони смартфонів. Її минулий флагман – Samsung Galaxy S3 – за 7 перших місяців встановив рекорд: 40 мільйонів проданих пристроїв. У четвертому кварталі 2012 року Samsung вдалося вирватися на перше місце в світі на ринку смартфонів, захопивши частку в 24%.
І наостанок – дичину тижні. Yahoo – не те, щоб сильно успішний, але величезний проект з величезними же бюджетами, зробив на цьому тижні дуже дивне придбання.
Yahoo зробила дивне придбання. На початку тижня стало відомо, що американська корпорація за 30 мільйонів доларів купила компанію Summly, яка розробила однойменний мобільний агрегатор новин. Додаток аналізує великі статті і видає користувачеві вижимки з тексту – всього 400 символів.
На перший погляд покупка повністю вкладається в стратегію, яку оголосила нова глава компанії Марісса Майєр. Вона неодноразово заявляла, що софт для мобільних пристроїв є пріоритетним для Yahoo напрямком.
І хоча 30 мільйонів – не найбільша сума, сплачена за start up, в технологічному світі прийнято детально вивчати всі нюанси таких покупок і витягувати на світ вельми цікаві подробиці, яких у випадку з Summly виявилося більш ніж достатньо.
Як виявилося, у купленого start up проекту немає власної технології. Алгоритм, що лежить в основі роботи Summly, ліцензований у SRI International – дослідного інституту, в якому довгі роки розробляють програмне забезпечення для обробки мови. Саме в його стінах була створена програма Siri, яку пізніше купила Apple.
Але найдивовижнішим виявився той факт, що на чолі Summly коштує 17-річний британський школяр Нік д’Алоізіо. Він вже оголосив про те, що готовий приділити роботі в компанії наступні півтора року, проте потім йому доведеться повернутися в Лондон для складання іспитів і вступу до університету.
До речі, сам неповнолітній стартапер заперечує звинувачення в неоригінальності своєї розробки і стверджує, що все зробила його команда. Правда, на сайті Summly зазначено, що SRI International все ж допомагав з розробкою, а сам інститут має частку в компанії д’Алоізіо.
Можливо, причина такого різкого злету нікому не відомого стартапу – самопіар його засновника. Юний глава компанії добре говорить на камеру, а в рекламі додатки разом з ним навіть знявся Стівен Фрай.
Summly не може похвалитися великою користувальницької базою або доходами, хоча на запуск стартапу вдалося залучити деякі інвестиції.
У списку інвесторів і радників проекту, зокрема, фігурують співзасновник Airbnb Брайан Ческі, глава Zynga Марк Пінкус, знаменитий гонконгський підприємець Лі Кашин, а також Ештон Катчер і Йоко Оно. Їх вкладення в проект явно окупилися.Але чи окупиться він для Yahoo – поки незрозуміло.
Розповіли про все, що влізло в програму. Тепер – десерт. Фішка тижні.
Зустрінемося через тиждень, дивіться наші короткі щоденні випуски. І, нагадую, передача «Інтернет-кафе соб @ ка» 31 березня буде присвячена DDoS-войнушки в Європі. Не пропустіть – «Вести ФМ», неділя, 17 годин 10 хвилин. Планета, поки.