Компанія російських розробників, до цього займалася сервісом QIP, клоном ICQ, анонсувала свою власну платформу OMMG (Open Mobile Messenger Graph) і лінійку месенджерів 4talk на її основі. Платформа являє собою систему серверів, «хмарних» сховищ, на базі якої компанія запустить свій сервіс для обміну миттєвими повідомленнями, медіа-файлами і геолокаційні мітками – для всіх доступних операційних систем під назвою 4talk.
«Ми в даний час займаємося розробкою двох речей. Перше – це сама платформа, яка працює на базі деякої кількості запатентованих технологій, які ми зробили, зробили, – розповідає засновник 4talk Сергій Кравцов. – І безпосередньо сам месенджер, якийсь еталонний месенджер, який працює на цій платформі. Надалі ми припускаємо, що будь-який інтернетчик може піти, звернутися до нас і запустити свій месенджер. Сьогодні до нас уже звертаються оператори стільникового зв’язку для того, щоб на базі нашої платформи вже запустити власні месенджери ».
Оскільки 4talk приходить на вже зайняту іншими сервісами територію, компанія робить упор на хмарні технології і зручну кроссплатформенность. Сервісом можна буде користуватися з будь-якої кількості пристроїв одночасно, при цьому сама листування і всі файли будуть зберігатися в хмарі, а не на самому девайсі.
На даний момент кожному користувачеві доступно до 5 гігабайт вільного місця на серверах компанії. Отже, доступ до всіх матеріалів можна буде отримати, зайшовши під своїм акаунтом з будь-якого пристрою. До речі, прив’язка аккаунта до того чи іншого девайсу здійснюється за допомогою смски з унікальним кодом активізації, що приходить на основний мобільний номер користувача. Тобто реєстрація фактично проходить за телефонним номером.
«Ми зараз не говоримо про безпеку від якихось спецслужб, тому що це нерозумно обговорювати, це просто пил водяна, – пояснює Сергій Кравцов. – Ми говоримо про безпеку для користувача, про систему нотифікації, про те, як ми контролюємо сесії, як ми оберігаємо дані, які зберігають користувачі. Найближчим часом ми опис цих схем викладемо на сайті, щоб всі переконалися, що це дійсно так ».
4talk окремо виділяє свої геолокаційні рішення, вбудовані в месенджер. Це і карти Google, і Яндекс, що включає «Яндекс.Таксі» і навігаційні технології цих компаній, що дозволяють прокласти маршрут для автомобіля, пішохода і громадського транспорту. Тобто незважаючи на те, що і додаток буде міжнародним, очевидно, що компанія сильно розраховує на російську аудиторію. При цьому конкуренції з боку російських меседж-сервісів в 4talk не бояться, навіть навпаки.
«Немає абсолютно ніякої новини в тому, що одне з найголовніших якостей в продукті – це quality of service, це якість сервісу, що надається, унікальність, – продовжує Сергій Кравцов. – Від того, що ця компанія – mail.ru з величезною аудиторією, це не означає, що вони будуть користуватися твоїми продуктами. Люди викидають продукти mail.ru. І це видно по статистиці. Це те, що сталося з ICQ. Як тільки його перестали роздавати, як тільки його перестали оновлювати, вносити в нього якісь нові смисли, він миттєво здувся, втративши там 80% аудиторії ».
На даний момент ринок подібних сервісів переживає бум – свої месенджери тримають все більші софтверні компанії: це і Skype, що належить Microsoft, і iMessage Apple, Google Hangouts, а так само окремі додатки для обміну повідомленнями від Facebook і «ВКонтакте». При цьому найпопулярнішим є незалежний меседжер WhatApp і Viber. При цьому не можна не відзначити, що фактично кожен месенджер володіє тими чи іншими російським корінням – це або засновники, або розробники. Практично всі подібні сервіси збиткові. Але 4talk збирається монетизувати саме «хмара».
«Як тільки люди (наші Кастомер, користувачі) починають користуватися хмарним зберіганням, як тільки вони звикають до того, що файли безпечно лежать і до них можна отримати доступ з будь-якого пристрою, спрацьовує модель гугл-мейла, – пояснює Сергій Кравцов. – Коли ти приходиш, у тебе перенаповнення буферу, тобі виставляються дві умови: або ти збільшуєш собі простір для зберігання файлів, або ти робиш деякі чистки і продовжуєш користуватися за моделлю фріміум.Вона на сьогоднішній день прорахована. Це бізнес, він не буде збитковим ».