Популярність мобільного Інтернету подвоїлася за рік

Користувачі все частіше переглядають сайти з мобільних пристроїв, а не комп’ютерів. У споживанні онлайн-контенту із смартфонів і планшетів лідирують США. За даними аналітичної компанії comScore, американці відкривають з кишенькових пристроїв кожну восьму сторінку в Інтернеті.

Згідно із звітом, в серпні 2012 року на смартфони і планшети припало 13,3% усіх переглядів сторінок в США. Цей показник виріс майже в два рази в порівнянні з минулим роком. 9% припало на власників розумних мобільників, а 4,3% – на володарів пігулок. При цьому comScore включила в статистику тільки ті сайти, які були відкриті через браузер, а не усередині додатків.

Головним джерелом споживання контенту в Інтернеті залишаються ПК. За місяць користувачі відвідали з комп’ютерів 86,7% сайтів. Проте, за останні декілька років цей показник знизився на 6,4%.

За підсумками минулого року, об’єми поставок смартфонів уперше перевищили аналогічний показник ПК. Згідно Canalys, в 2011-му на світовий ринок було відвантажено на 62,7% більше просунутих телефонів, чим в 2010 році. У комп’ютерів зростання склало усього 2,3%. Аналітики заявляли, що покупці в основному були зацікавлені в комп’ютерних функціях смартфонів, таких як веб-серфінг або використанні додатків.




Comments are closed.