Сервіс MoboQ відповість на безліч питань. Засноване на геолокації додаток отримає відповідь на будь-яке питання, запитавши у людей в певних місцях, що там відбувається, Врешті-решт, найкраще свій район знають його мешканці.
MoboQ – це своєрідна мобільна соціальна мережа, зав’язана на геолокацію. Люди задають питання про різних місцях, на які тут же відповідають ті, хто знаходиться неподалік від потрібної локації. Розробники називають це терміном crowd-sensing, що можна перевести як «колективне зондування», пише New Scientist.
Розробили незвичайну соцмережа в Китаї, в шанхайському бізнес-інкубаторі Diggerlab. Ось чому для своєї роботи програма використовує не європейські, а китайські соцмережі. На даний момент MoboQ працює тільки в сполученні з Weibo, китайським аналогом Twitter, які мають близько 400 мільйонів користувачів, і аналогом Fousquare по назвою Jiepang.
Працює MoboQ наступним чином: користувач задає питання про те, що відбувається в певному місці, сервіс відшукує людей, недавно зачекінівшіхся в ньому і посилає їм в Weibo питання. Якщо людина відповів, система відсилає це повідомлення до того, хто поставив запитання.
Західні компанії моментально надихнулися цією ідеєю і поспішають представити власні аналоги. IBM провела власний експеримент, написавши програму, яка в автоматичному режимі послала твіти всім користувачам, зачекінівшімся в аеропортах через Foursquare. Програма запитала людей, як швидко їм вдалося пройти перевірку багажу в аеропорту і на основі відповідей склала статистику. Над схожим сервісом працює і Facebook. Компанія має намір використовувати функцію Graph Search і додаток Nearby, щоб реалізувати подібний сервіс.
Засновник MoboQ фінга Лу, стверджує, що сервісом вже користуються понад 100 000 китайців. Він упевнений, що MoboQ дуже стане в нагоді туристам, які зможуть з його допомогою отримувати найсвіжішу інформацію про визначні пам’ятки, розвагах і ресторанах.
Чон Хен Кан з інституту інформаційних наук при університеті Південної Каліфорнії зазначив, що сервіси, що змішують геолокацію і соціальні мережі, мають величезні потенціал. «Як тільки люди дізнаються, про подібні проекти, вони отримають не менше поширення, ніж Twitter», – зазначив він.
Проект поки що знаходиться в стадії бета-версії, однак знавці китайського можуть завантажити додаток і почати користуватися сервісом вже зараз. Програма доступна для iOS і Android.