Схоже, в гонці по створенню «розумних годин» з’явився новий гравець – Microsoft замовила деталі для смартвотч власної розробки. Про це повідомляє видання Wall Street Journal з посиланням на джерело в каналах поставок. Таким чином, газета підтвердила інформацію, яка раніше ходила на рівні припущень, про те, що софтверний гігант створює власний електронний браслет.
Microsoft стає п’ятою у списку компаній, які збираються випустити пристрої переносної на руці електроніки: поки в нього входять Google, Apple, Samsung і LG. Наша програма вже розповідала і показувала концепти цих гігантів. Apple розробляє iWatch, який буде виглядати як гнучкий сенсорний дисплей у вигляді слеп-браслета, Samsung планує скласти їй конкуренцію зі своїм варіантом «умнихчасов» Galaxy Altius на OS Android, а Google працює над годинником, які стануть помічниками для управління окулярами доповненої реальності.
Цікаво, що в заголовках деяких ЗМІ написали про те, що «Microsoft повертається до створення смартвотч». Виявляється, більше 10 років тому в 2002 році один із засновників Microsoft Білл Гейтс представив ініціативу Smart Personal Objects Technology (або коротко SPOT), метою якої стало розширення функціональності звичних предметів, якими люди користуються день у день, за рахунок впровадження в них програмного забезпечення .
«Уявіть наручні або настінні годинники. З правильним апаратним і програмним забезпеченням вони могли б робити набагато більше. Наприклад, показувати час по атомних годинниках. Вони також могли б відображати не тільки час, а й інформацію про дорожній трафік, календар, новини – все, в курсі чого людям важливо бути », – йдеться в прес-релізі Microsoft 2002 року.
Годинники SPOT Watch в результаті надійшли в продаж – для передачі інформації використовувалися FM-хвилі – проте в 2008 році вони були зняті з виробництва. А на початку 2012 року Microsoft повністю відмовилася від ініціативи SPOT. На думку IT-журналістів, компанія точно вловила одну з майбутніх тенденцій, однак не змогла точно зрозуміти, як нову технологію варто впровадити в життя людей, або це було передчасно. Ймовірно, зараз настав той самий час, коли користувачі готові прийняти «розумні годинник» в своє життя.
До речі, в Мережі з’явився ролик c концептом смартвотч від британської компанії Plastic Logic, ключовим інвестором якої є російська корпорація «Роснано». З цими застереженнями можна сказати, що умовно наша компанія також розробляє свій варіант «розумних годин», які будуть виглядати як браслет.
Судячи по ролику, в годиннику використовується монохромний дисплей з кольоровими фільтрами з боків. З функціоналу – годинник будуть показувати час, вимірювати серцевий пульс, приймати дзвінки (ймовірно, мається на увазі синхронізація з якимось смартфоном). За словами наших джерел, вперше прототип «розумних годин» був показаний минулого тижня в Ганновері, а вже цього літа прототип зможуть протестувати і російські журналісти.
«Арт-проект» від Google відзначає свій другий день народження. Це сервіс з оцифрування музейних експонатів, після якої можливість побачити реліквії і художні цінності є у кожного бажаючого в Інтернеті.
Зараз у проекту 200 музеїв-партнерів в 43 країнах, які надають свої експонати для мережевого увічнення. За два роки у сервісу накопичилося досить багато цікавої статистики про те, як люди взаємодіють з мистецтвом в Інтернеті. Так, наприклад, найпопулярнішим твором мистецтва у користувачів «Арт-проекту» стала картина Ван Гога «Зоряна ніч». За останні 6 місяців мережеві відвідувачі найчастіше переглядали її, а також розглядали дрібні деталі і ледь помітні оку мазки на полотні в режимі максимального наближення.
Хоча ніщо не може зрівнятися з вивченням картини в цьому музеї, можливість досліджувати картину в деталях надихає користувачів на більш тривале вивчення творів мистецтва. Наприклад, відвідувачі сайту «Арт-проекту» Google в середньому розглядають кожен твір більше однієї хвилини, в той час як в звичайному музеї у них йде на це менше 20 секунд.
До речі, «Зоряну ніч» частіше за інших додають в віртуальні приватні галереї, які користувачі самостійно створюють на сайті «Арт-проекту». На платформі Google представлено більше 40 тисяч картин, і деякі з них залишаються постійними лідерами у користувачів.
Компанія навіть склала топ-10 найпопулярніших творів по частоті додавань в приватні галереї. Серед них: «Народження Венери» Боттічеллі, автопортрет Рембрандта – «Рембрандт, який малює біля вікна», картина Мане «У консерваторії», «Острів Мертвих» Бекліна. А найпопулярнішим в цьому списку залишається Ван Гог – відразу три його твори користувачі найчастіше додають в свої віртуальні галереї. Це «Спальня в Арлі», «Соняшники» і «Вид на Арль з ірисами».
Картини класиків завжди поза конкуренцією, проте творці «Арт-проекту» помітили, що багато людей цікавиться і сучасним мистецтвом: часто шукають творчість Далі й Клімта. Причому, не тільки картинки і начерки, а й скульптури. На платформі «Арт-проекту» можна знайти більше 5000 об’єктів з різних сфер мистецтва, серед яких шовкові тканини, ювелірні вироби, скульптури і предмети меблів.