Microsoft провела «чорну» PR-атаку проти Google

Microsoft продовжила «чорну» PR-кампанію Scroogled, спрямовану проти Google. Цього разу софтверний гігант застеріг користувачів про «небезпеки», які підстерігають їх при покупці додатків в Google Play, і звинуватив пошуковик в тому, що він передає особисті дані третім особам.

«Коли ви купуєте додаток для Android, розробнику передається ваше повне ім’я, адресу електронної пошти та місце розташування. Це відбувається кожного разу при покупці і без чіткого попередження », – заявляє компанія. У двох відеороликах софтверний гігант розповідає про те, що може статися, якщо особисті дані користувачів потраплять до рук зловмисників.

Video: Watch how you get Scroogled by the Google app store

«Якщо ви не можете довіряти магазину Google, як ви можете довіряти їй все інше?» – Запитує Microsoft, пропонуючи встановити Bing в якості домашньої сторінки і подивитися на смартфони з Windows Phone.

Представники Google пояснили блогу TechCrunch, що передача даних необхідна для здійснення транзакції, і це чітко прописано в правилах користування електронним «гаманцем» Google Wallet. Журналісти відзначають, що з таким же успіхом Microsoft могла звинуватити Amazon, Etsy або будь-який інший інтернет-магазин.

Video: Do not get Scroogled by the Google app store

Google піддається нападкам з боку Microsoft протягом останнього року. «Антігугловская» кампанія Scroogled стартувала в лютому 2012 року, коли компанія Стіва Балмера піддала критиці «хмарний» пакет Google Apps. Microsoft звинуватила конкурента в непрофесіоналізмі, заявивши про відсутність належної підтримки для корпоративних користувачів.

Восени того ж року софтверний гігант викрив сервіс Google Shopping в тому, що він ранжує пошукові результати не по релевантності, а за сумою, яку магазини заплатили за просування товару. Як «чесного пошукача» компанія пропонувала використовувати свій Bing Shopping. Два місяці тому Microsoft атакувала Gmail, стверджуючи, що поштовий сервіс таємно аналізує всю приватну переписку користувачів для показу їм релевантної реклами.

Раніше на цьому тижні Microsoft, об’єднавшись з Nokia, Oracle та іншими компаніями, подала до Євросоюзу скаргу на Google. Вони назвали операційну систему Android троянським конем, завдяки якому пошуковик монополізує мобільний ринок і контролює дані користувачів. На думку групи, через «хижої» практики Google поширювати Android «нижче собівартості» розробникам конкуруючих платформ складно окупити інвестиції.

This entry was posted in Розробники пропонують. Bookmark the permalink.

Comments are closed.