Російський інтернет-холдинг Mail.ru Group оголосів про Відкриття МІЖНАРОДНОГО сайту My.com, розрахованого на ринок США. Зайшовші на него, Американці могут доступ до трьох сервісів під брендом My – електронній пошті myMail, месенджер myChat и Колекції мобільніх ігор myGames. Незабаром буде Доступний фоторедактор myCamera, что дозволяє накладаті на знімкі Різні ЕФЕКТ и рамки.
myMail – це мобільний поштовий клієнт для прістроїв на iOS и Android. Его дизайн І ФУНКЦІЇ нагадують офіційний додаток Gmail, схрещені з последнего версією Tweetbot. Заявляється, что myMail підтрімує будь-IMAP / POP3-сервіс, включаючі Yahoo, AOL, Outlook.com и тієї ж Gmail. Користувачі програми, за Бажанов, зможуть відключіті спліваючі push-повідомлення для питань комерційної торгівлі відправніків.
Другий продукт, myChat – це месенджер в стилі WhatsApp. На додаток до простого обміну повідомленнями та «стікерамі» (як в Viber) ВІН дозволяє спілкуватіся по голосового и відеозв’язку. Програма такоже доступна на i – й Android-прибудований.
У Колекції myGames поки зібрано три гри – стратегія Jungle Heat, покер Poker Arena и симулятор фермера Lucky Fields.Найближче годиною очікується запуск екшн-RPG Evolution. У Mail.ru заявили, что з моменту запуску Jungle Heat скачали 1,5 миллиона разів для iOS и прежде 6 миллионов для Android. Все my-Додатки пошірюються безкоштовно.
Mail.Ru намагається віступіті на вісококонкурентному Сайти Вся, тоді як сама вона НЕ очень добро знайомиться з уподобання американців. З цієї причини маркетингові дослідження будут вестися з офісу в Маунтін-В’ю (Кремнієва долина), а вся розробка – из России, пояснивши гендиректор компании Дмитро Гришин.
Про плани вийти на міжнародний ринок під брендом My Mail.Ru Group оголосила в жовтні 2012 року. Гришин тоді заявив, що сервісами холдингу користуються 90% аудиторії Рунета, і в зв’язку з тим, що компанія досягла успіху в Росії, для неї настав час вийти на закордонні ринки. До недавнього часу посилання my.com вела на сайт з заглушкою c написом: «Щось нове. Щось цікаве. Щось твоє »(Something new. Something interesting. Something yours).
Експерименти «Яндекса» в США – одного з головних конкурентів Mail.Ru Group в Росії – виявилися невдалими. У січні пошуковик випустив англомовне додаток Wonder, за допомогою якого користувачі могли дізнаватися, які місця відвідують їхні друзі, яку музику вони слухають і які новини читають. Всю інформацію програма брала відразу з декількох джерел, включаючи Facebook, Instagram, Foursquare, Twitter, Last.fm і iTunes. Вже через кілька годин після виходу Wonder найбільша соцмережа перекрила «Яндексу» API, заборонивши використовувати свої дані в додатку, що зробило його марним.
Джерело: The Next Web