Корейська фірма LG пообіцяла випустити оновлення прошивки для своїх «розумних» телевізорів після того, як їх викрили в стеженні за користувачами проти їх волі. Компанія зазначила, що передані дані були знеособлені і служили виключно для того, щоб підбирати таргетовану рекламу.
Раніше представники LG пообіцяли вивчити розкрився факт і після цього публічно опублікувати результати розслідування.«Конфіденційність користувачів є найвищим пріоритетом для LG, і ми вивчимо що розкрила проблему з усією серйозністю», – заявив представник компанії.
Він додав, що LG поставляє величезну кількість моделей Smart TV, функції яких значно різняться від країни до країни, так що розслідування займе чимало часу. «Ми просимо вас проявити розуміння», – зазначила LG.
Під тиском громадськості LG визнала, що збирала інформацію про користувачів. Проте, компанія відзначила, що ці дані були знеособлені і служили виключно для того, щоб демонструвати таргетовану рекламу. Що стосується передачі даних про назви файлів на підключених USB-накопичувачах, то вона велася для того, щоб запустити сервіс, що надає детальну інформацію про фільми, які хоче переглянути користувач.
Компанія пообіцяла усунути проблеми з безпекою в прошивці телевізорів найближчим часом, також вона по суті відмовилася від запуску горезвісного сервісу, якому були потрібні для роботи назви файлів з «флешок».
Особиста інформація дозволяє LG показувати користувачам таргетовану рекламу. Корейська компанія активно співпрацює з рекламодавцями, продаючи їм можливість донести свої оголошення до максимально релевантної аудиторії. Постраждалі від порушення приватності користувачів відзначають, що в налаштуваннях Smart TV можна відшукати пункт, що дозволяє відключити передачу даних в LG. Проте, навіть після вибору цього параметра телевізор не перестає «зливати» дані про людину на сервери компанії. Це доводять логи, збережені на роутері.
При цьому в корейський офіс передавалися не тільки дані про те, які канали дивиться власник телевізора, але і, наприклад, назви файлів, які знаходяться на підключеної до телевізора «флешці». Більш того, особисті дані передаються в незашифрованому вигляді, що створює додаткову загрозу безпеці.
Як зазначив DoctorBeet (це нік користувача, який знайшов проблему), в даний час LG не отримує на свої сервери історію браузера користувача. Проте, стурбований володар Smart TV впевнений, що компанія цілком може впровадити і такий спосіб стеження найближчим часом.
DoctorBeet звернувся безпосередньо в LG з вимогою пояснити, чому його персональна інформація передається на сервери компанії без його згоди. Представники корпорації заявили, що покупка телевізора від LG автоматично означає згоду з умовами компанії, а винен в ситуації ритейлер, який повинен був донести до покупця цю інформацію.