Користувачі назвали Safari кращим мобільним браузером

Опубліковано рейтинг найнадійніших і зручних мобільних браузерів, заснований на думці користувачів. З дуже значним відривом переміг браузер Safari від Apple. Тим, хто програв виявився мобільний Internet Explorer для Windows Phone.

Рейтинг браузерів представив ресурс питань і відповідей Fixya, грунтуючись на 61 582 запитах. Виявилося, що з браузером Safari у користувачів виникало найменше проблем, в результаті він набрав 1,31 бала. Велика частина скарг на Safari була пов’язана з відсутністю підтримки Flash і з недостатньою кількістю простору для відображення контенту (по 25 відсотків на проблему), ще 20 відсотків запитів стосувалися некоректної роботи з відео, у 15 відсотків людей виникли проблеми з кешем.

Стандартний браузер Android набрав 0,87 бала. 35 відсотків скарг на нього стосувалися несподіваних «вильотів» додатка, 20 відсотків побоювалися за безпеку збережених браузером паролів, ще 15 відсотків користувачів скаржилися на обмежену підтримку додатки розробниками.

Opera набрала 0,7 бала. 40 відсотків скарг були пов’язані з тим, що елементи інтерфейсу займають занадто багато простору на екрані, 20 відсотків людей зіткнулися з проблемами безпеки, 15 відсотків були незадоволені відсутністю Flash.

Мобільна версія Chrome зібрала 0,64 бала. Велика частина користувачів (30 відсотків) скаржилася на некоректну роботу браузера зі шрифтами. 25 відсотків людей не влаштовувала робота з вкладками, ще у 25 відсотків виникали проблеми з Flash.

Internet Explorer розташувався на останньому місці з триразовим відставанням від Chrome. Користувачі виставили браузеру всього 0,28 бала. Велика частина проблем з Internet Explorer, на думку людей, пов’язане з некоректним відображенням сторінок, на це поскаржилися 35 відсотків. Ще 20 відсотків відзначили проблеми зі шрифтами. Також користувачів дратує надмірна нав’язування Microsoft власного пошуковика Bing.

Мобільні браузери зараз є одним з найбільш конкурентних сегментів ринку. Розробники активно оновлюють свої продукти, щоб відбити користувачів у конкурентів. Таким чином, частина скарг в даному дослідженні може бути спрямована на вже виправлені проблеми. Зазвичай Fixya публікують звіти раз на рік, однак тепер компанія вирішила перейти на щоквартальну систему.

Джерело: The Next Web

This entry was posted in Розробники пропонують. Bookmark the permalink.

Comments are closed.