Колишню велику пошукову систему Рунета відродять в новій якості

Апорт – колись одну з найбільших пошукових систем Рунета – перетворять на торговий онлайн-майданчик. Таке рішення прийняв новий власник сайту – генеральний директор сайту знайомств Mamba.ru Андрій Бронецкий, який викупив пошукову систему у компанії Golden Telecom(належить Вимпелкому) на початку літа.

Як пише РБК Daily, Бронецкий заплатив за Апорт всього 150 тисяч доларів. Ця сума в 170 разів менше тієї, яку Golden Telecom віддала за пошукову систему в 2000-му році(25 мільйонів доларів).

За словами Бронецкого, він не бачить сенсу конкурувати з Яндексом на пошуковому ринку. Підприємець має намір зробити з Апорту торговий майданчик Яндекс.Маркет або Price.ru, на якій користувачі могли б порівнювати ціни.

Глава Мамби додав, що пішов на угоду в основному заради домена, який досі має високий рейтинг цитованості. У розвиток проекту Бронецкий планує вкласти ще 350 тисяч доларів.

Апорт, офіційно представлений в листопаді 1997-го, був одним з найсильніших гравців на ринку інтернет-пошуку до 2000 року. У листопаді 1998-го Апорт купив ізраїльський венчурний інвестор Джозеф Авруч, заплативши за нього 55 тисяч доларів. У 2000-му він перепродав пошукову систему компанії Golden Telecom за 25 мільйонів доларів.

З 2008 року сайтом володіла Вимпелком. У серпні 2011 року, наслідуючи приклад Рамблера, Апорт перейшов на пошукові технології лідера ринку – Яндекса. Таке рішення оператор пояснив тим, що пошук в Інтернеті не є його профільним бізнесом.

Пік популярності Апорту припав середину 2000-х, коли на нього щодня заходили 25 мільйонів чоловік. Після 2005 року відвідуваність пошукової системи почала падати: в лютому 2010-го на сайт заходили 20 тисяч користувачів, а зараз – не більше 6 тисяч в день.

This entry was posted in Револлюційні технології. Bookmark the permalink.

Comments are closed.