Google всерйоз зайнявся ігровим бізнесом, а в Інтернеті відзначили 1 квітня

Google вирішив зайнятися гральним бізнесом всерйоз – власна гра компанії Ingress отримала персональне телебачення.Творці гри запустили на YouTube щотижневе шоу – «The Ingress Report». У ньому вигадана провідна Сюзанна Мойєр розповідає про новини гри, випуски також включають репортажі про зустрічі гравців.

Наша програма вже розповідала про Ingress. Проект розробили в спеціальному підрозділі Google Niantic Labs, яке очолює колишній керівник географічних проектів компанії Джон Ханке.

Гра об’єднує віртуальний і реальний ігровий досвід. Учасники, які діляться на дві команди – «Освічені» і «Опір», повинні з’єднувати віртуальні портали, які прив’язані до реальних географічних координат, за допомогою спеціальних ключів. Чим більше порталів команді вдається поєднати, тим більша територія стає їй підконтрольна. Місцезнаходження ключів підказує встановлене на смартфон додаток.

Гра функціонує вже півроку. За цей час кількість учасників перевищила 500 тисяч. Половина гравців проживає в США, що залишилися геймери розсіяні по всьому світу – від Єгипту до Норвегії. У Росії шанувальників гри теж вистачає – в офіційній групі Ingress на Google + полягає понад 1000 осіб.

В інтерв’ю онлайн-виданню Androidauthority глава Niantic Labs зізнався, що розробники не очікували, що гравці будуть настільки активні в реальності. Так, нещодавно в Шотландії біля пам’ятника воєначальнику Вільяму Воллесу зібралося більше сотні учасників Ingress – їм потрібно було відвоювати черговий портал. Багато з них були в костюмах і гримі. Інша велика сходка любителів Ingress відбулася в американському штаті Вісконсін – там було кілька сотень гравців.

У деяких випадках зустрічі гравців навіть привертали увагу поліції – вид десятків людей, які пильно дивляться в мобільні телефони, викликав у правоохоронців підозру. Тим часом учасники Ingress з ПАР поскаржилися, що в Google розміщують ключі в небезпечних місцях – в результаті кілька гравців стали жертвами грабіжників. Втім, на популярність Ingress це навряд чи вплинуло.

У той час як любителі мобільних ігор діляться своїм захопленням, деякі спостерігачі і журналісти дивуються: навіщо Ingress Google, компанії, яка займається серйозними речами – пошуком, розпізнаванням мови і роботами. На цей рахунок існує цілий ряд думок – з одного боку гра дозволяє американській корпорації отримувати про користувачів такі дані, які неможливо зібрати іншими способами – наприклад, інформацію про піші пересування. З іншого боку, натяк на відповідь, можливо, криється в словах Джона Ханке – він зазначив, що в Niantic Labs з нетерпінням чекають, коли гравці обзаведуться ношеними комп’ютерами – тут, мабуть, мається на увазі Google Glass.

Ларрі Пейджу, за словами Ханке, гру представили як «ставку на пошук нових застосувань мобільних пристроїв». Тим часом в Niantic Labs оголосили, що шанувальників Ingress чекає серія книг за мотивами гри. Автором виступить популярний письменник Томас Грініас, при цьому в тексті будуть фігурувати герої інших творів Грініаса спільно з персонажами Ingress. Перша книга серії з’явиться в Google Play вже 2 квітня.

В Інтернеті відзначили 1 квітня. Рекордсменом за кількістю розіграшів став Google. Найбільше користувачів розбурхала новина про закриття YouTube: «Ми запустили YouTube в 2005 році, це був конкурс, щоб знайти найкраще відео в світі».«Сьогодні опівночі YouTube перестане приймати заявки. Минуло 8 років, і ось прийшов час подивитися всі завантажені відео і, нарешті, вибрати переможця ». У компанії повідомили, що на вибір кращого ролика буде потрібно 10 років – в 2023 році відеохостинг відновить роботу на один день, щоб оголосити результати конкурсу.

Корпорація також представила Google Ніс – систему пошуку і передачі запахів через Інтернет: «За допомогою мобільного програми індексації запахів нам вдалося створити базу даних по запахам з усього світу на 15 мільйонів сантібайтов». У Google стверджують, що система дозволяє користувачам відчути практично будь-який аромат – від троянд до запах салону нової машини.

На Google Maps тим часом з’явився режим пошуку піратських скарбів. «На карті Капітана Кіда вказано шлях до скарбів, проте вона містить символи і коди, які необхідно розшифрувати. Ми запускаємо режим «Пошук скарбів» на Google Maps і закликаємо всіх взяти участь в розгадки символів ».

Яндекс представив детектор брехні для Яндекс. Пошти: «Ми працювали в щільній зв’язці з провідними психологами-лінгвістами. «Я не хочу тебе бачити – зовсім не те ж саме, що я бачити тебе не хочу». «Нам вдалося створити релевантну матрицю щирості на основі зіставлення прямої мови і дій літературних персонажів 19 і 20 століття».

Зміни торкнулися і карти компанії – з’явилася можливість прокладати маршрути прямо поверх пробок, а на панорамах деякі користувачі знайшли снігову людину. На картах ще однієї російської компанії – 2gis – з’явилася карта Антарктиди. У Mail.ru Group оприлюднили топ-10 найпопулярніших у користувачів смайликів, а фахівці «Лабораторії Касперського» відрапортували про виявлення комп’ютерного хробака позаземного походження.

Керівництво Twitter оголосило про нову систему монетизації сервісу – використання голосних стане платним для всіх користувачів. Тим, хто не готовий щомісяця розлучатися з п’ятьма доларами, пропонують обійтися одними приголосними.Аналогічним чином пожартували в Facebook – глава компанії Марк Цукерберг у своєму блозі запропонував бажаючим мати доступ до записів більш ніж 20 друзів оформити платну підписку за 1.99 доларів на місяць.




This entry was posted in Розробники пропонують. Bookmark the permalink.

Comments are closed.