Google відстежує, в які магазини заходить користувачі, за допомогою смартфонів і пов’язує ці відомості з пошуковими запитами тих же людей. Причому «стеження» можлива не тільки на Android-смартфонах, але і на iPhone. Про це пише видання DigiDay з посиланням на джерела в рекламній галузі.
В даний час Google проводить бета-тестування програми, яка дозволяє відстежити, які магазини відвідує користувач. Потім інформація про відвідування магазинів поєднується з досконалими зі смартфона запитами і продемонстрованої рекламою.
Нова система дозволяє Google обчислювати ефективність власних рекламних оголошень. Відстежуючи місце розташування користувачів, компанія побачить, відвідав людина рекламований магазин після того, як йому було продемонстровано оголошення.
При цьому Google не має наміру окремо повідомляти користувачам про те, що їх місце розташування відстежується.Людина дає згоду на відстеження свого місця розташування, приймаючи умови використання «Служб геолокації» при активації Android-пристрої або початку використання програми «Пошук Google» з вбудованим помічником Google Now на iOS.
Ден Ауербах з Electronic Frontier Foundation впевнений, що користувачі можуть не усвідомлювати, на що вони підписуються, приймаючи умови ліцензійної угоди. «Я впевнений, що існує прірва між тим, що користувачі очікують від програми і тим, що воно робить насправді», – зазначив він.
Найлегше Google вдається збирати інформацію про місцеперебування користувачів Android-смартфонів. Після того, як користувач приймають умови ліцензійної угоди, Google починає визначати їх местоложеніе настільки часто, наскільки це технологічно можливо.
В даний час Android є найпопулярнішою мобільної ОС у світі. У США її використовують 50 відсотків користувачів смартфонів і планшетників, а в середньому по світу – понад три чверті. Проте, Google здатна збирати і інформацію про користувачів iOS, якщо у них встановлено програму від Google. Коли користувач iPhone закриває додаток, воно продовжує працювати у фоновому режимі, посилаючи в Google всю необхідну компанії інформацію. Дані про відвідування магазинів користувачами iOS буде відслідковуватися в разі, якщо людина скористалася Chrome, Gmail або Google Maps.
Відзначимо, що Google визначає місцеположення користувачів вже багато років, проте тепер інформативність геолокаційні даних користувачів для рекламодавців перейшла на новий рівень. Отримані Google дані про відвідування конкретних магазинів компанія зможе продавати за величезні гроші.
Google натякнула, що вона має намір збирати дані про відвідування магазинів, в своєму блозі 1 жовтня. Тим не менш, компанія вже деякий час активно збирає ці дані незалежно від того, знають це користувачі чи ні. Журналісти активно намагалися отримати у Google коментарі з цього приводу, однак корпорація відхилила всі запити.
Джерело: DigiDay