Google Keep запустився офіційно. Анонс нового продукту не став сюрпризом – за два дні до релізу в мережу витекли скріншоти, за якими можна було скласти докладний думку про функціонал нового Гуглівского сервісу. Джерелом витоку при цьому – навмисно чи ні – став сам Google.
Як і передбачала IT-преса, в тому числі і наша програма, Google Keep стане прямим конкурентом Evernote – популярного сервісу, який призначений для зберігання, синхронізації та пошуку заміток і мультимедійного контенту.
Keep існує в деськтопной версії і як додаток для Android-пристроїв. Сервіс дозволяє створювати замітки, це можна робити як за допомогою клавіатури на комп’ютері, планшеті або смартфоні, так і голосом. Крім того Keep підтримує завантаження фотографій. Створені нотатки можна сортувати за пріоритетністю і виділяти їх різними кольорами. Сервіс також дозволяє здійснювати пошук по збережених файлів. Для швидкого доступу до мобільного додатку існує віджет.
Варто відзначити, що Keep багато в чому схожий на гугловський сервіс Google Notebook, який компанія запустила в 2006 році – він також дозволяв робити записи, зберігати посилання та зображення. Втім, Google Notebook потрапив в число продуктів, які компанія перестала підтримувати в рамках вже традиційної минулорічної весняної чистки.
Хоча новий додаток від Google вже удостоїлося похвали від авторитетних техноблогів за простоту інтерфейсу і легкість використання, Techcrunch зазначає, що Keep поки що навряд чи можна назвати серйозним конкурентом для Evernote – останній пропонує своїм передплатникам набагато більше можливостей, крім того сервіс доступний фактично на всіх платформах .
Evernote – не єдина альтернатива Google Keep. Так, власний додаток – One Note – є у Microsoft. Крім того, Google також доведеться змагатися з численними сервісами закладок на зразок додатка Pocket – вони дозволяють зберігати знайдені в інтернеті статті, відео та сторінки, а потім переглядати їх на самих різних платформах, чого не скажеш про Google Keep – додатки для iOS і Windows Phone поки що не існує. Втім, в Google пообіцяли найближчим часом інтегрувати новий продукт в хмарне сховище Google Диск – після цього збережений контент буде досутпен з будь-яких пристроїв через інтерфейс Drive.
Користувачам Vine запропонували зняти кіно. Оголошення про конкурс 6-секундних роликів з’явилося на сайті кінофестивалю Tribeca. Додаток Vine запустилось в січні. Основна відмінність від аналогічних сервісів – можливість монтажу на ходу. При тому, що загальна тривалість відео обмежена 6 секундами, запис ролика відбувається тільки тоді, коли користувач стосується екрану смартфона. Варто відвести палець – зйомка припиняється.
Таким чином, можна легко створювати ролики з декількох фрагментів. Відразу після запуску у Vine з’явилася армія шанувальників, які тут же розділилися на групи за інтересами. У той час як деякі використовували додаток для створення аматорських роликів для дорослих або зйомок своїх домашніх тварин, інші підійшли до можливостей Vine більш творчо.Так, програма стала популярним інструментом для створення невеликих анімаційних відео і екстра-коротких короткометражок. Саме їм організатори Tribeca Film Festival адресують свій проект # 6SECFILMS, дослівно – шестісекундним фільми.
Відправити на конкурс свій ролик може будь-хто, при цьому кількість відео не обмежується. Посилання на роботу необхідно розмістити в Twitter під спеціальним хештегом для різних конкурсних номінацій.
Всього категорій чотири – #Genre – для жанрових фільмів, наприклад, хорроров або комедій, #Auteur – для відео з оригінальним сценарієм, #Animate – для стоп-Моушн роликів і #Series – для трилогії. При цьому творці попереджають, що кожна з серій трилогії повинна бути повноцінним фільмом з зав’язкою, кульмінацією і розв’язкою.
Відомо, що визначати переможців буде журі, до якого зокрема увійде актор і режисер Адам Голдберг, який зіграв в трилері Девіда Фінчера «Зодіак», фільмах «Ігри розуму» і «Врятувати рядового Райана».
Втім, інтернет-аудиторії Голдберг в першу чергу відомий як «Король Vine». За допомогою додатка він знімає щось на зразок реаліті-шоу. Головні герої – сам Голдберг, його дівчина і їх подруга. Крім того, на відео часто з’являється ще один дивний персонаж – одухотворений перуку. За визнанням самого «короля Vine», через два тижні після старту проекту кількість його передплатників в Twitter збільшилася в три рази.
Запропонувати на конкурс свій ролик можна до 7 квітня.Фільми, які потраплять в шорт-лист, покажуть на фестивалі Tribeca.Він стартує в Нью-Йорку 17 квітня. Крім того, журі визначить переможців у кожній з чотирьох категорій, їм дістанеться грошовий приз у розмірі 600 доларів, тобто по 100 доларів за кожну секунду зйомки.