Популярна мобільна геолокаційні соцмережа Foursquare отримала важливе оновлення. Сервіс засунув на дальній план ігрову «мішуру» – бали, бейджи, титули і рейтинги. Тепер додаток концентрується на рекомендаціях.
З моменту своєї появи в 2009 році Foursquare, постійно змінюючись, вдалося роздобути істотну базу активних користувачів, що досягла 25 мільйонів чоловік. Проте, справи у сервісу останнім часом йшли не кращим чином – виразної стратегії монетизації у проекту так і не з’явилося. Відомі аналітики навіть пророкували, що соцмережа найближчим часом загине.
Але, як виявилося, у розробників Foursquare був туз в рукаві – версія 6.0. Тепер кнопка Чекіна постійно висить на своєму місці під час перегляду головної сторінки, так і кажучи «натисни мене». Соціальна стрічка нарешті об’єдналася з сервісом рекомендацій. Завдяки цьому інформація, що надається додатком, стала куди більш релевантною. Інтерфейс в цілому став більш мінімалістичним, стильний і інтуїтивно зрозумілим, зазначає The Verge.
Бейджи, нагороди і соціальну статистику розробники засунули з головною на окремий екран, на який користувачі навряд чи будуть заглядати часто. Таким чином, програма виявилася заточена саме під рекомендації, що відкриває широкі можливості для рекламної монетизації за допомогою впровадження в стрічку проплачених підказок. Як це буде реалізовано, можна оцінити вже зараз, глянувши на інтегровану в стрічку прохання оцінити додаток в App Store.
Інвестори вже оцінили перспективи поновлення. Кілька днів тому Foursquare отримав 41 мільйон доларів від інвестиційного фонду Silver Lake Partners. По всій видимості, ці кошти будуть спрямовані на поліпшення рекомендаційної частини сервісу і запуск монетизації.
Поки що оновлення доступно тільки для iOS, однак, імовірно, випуск Android-версії не змусить себе чекати. Тим не менш, деякі з нововведень iOS-версії вже були введені на Android. По всій видимості, компанія хотіла «обкатати» деякі деталі апдейта, перш ніж випустити їх для i-девайсів.