Facebook втрачає рекламодавців через жінконенависників

Соціальна мережа Facebook визнала неефективною свою систему ідентифікації і видалення контенту, що містить образи на ґрунті расизму, гомофобії, шовінізму і так далі. Під тиском феміністок соцмережа втратила великих рекламодавців.

Facebook довелося визнати неефективність своєї системи «цензури» після того, як активісти почали вимагати від соцмережі видалити всі пости, які містять виправдання застосування насильства до жінок. Facebook виконати цю вимогу не змогла, після чого до відома були поставлені кілька тисяч рекламодавців, в тому числі тих, чиї оголошення Facebook розміщувала на провокують жорстокість сторінках. В результаті багато хто відмовився від розміщення реклами на Facebook, включаючи британський підрозділ автовиробника Nissan а також кілька десятків менш великих брендів.

У своєму блозі Facebook зазначила, що «система ідентифікації і видалення постів, що містять« мову ворожнечі », не в змозі працювати настільки ефективно, наскільки цього хотілося б, особливо в питаннях гендерної ненависті». Проте, компанія пообіцяла вжити заходів: провести тренінги з працівниками, почати вимагати реальні ідентифікаційні дані у великих постачальників контенту в соцмережу і встановити більш тісні комунікації з НКО, що займаються захистом прав жінок, і іншими громадськими організаціями. Активісток таку відповідь, втім, не задовольнив.

Раніше феміністки неодноразово зі змінним успіхом скаржилися Facebook на шовіністка контент в соцмережі. Їх тиск на соцмережу досягло свого апогею минулого тижня, коли відомі активістки Лора Батс і і Сарая Чемеейлі опублікували відкритий лист до керівництва соцмережі.

У листі вони засуджували такі спільноти в Facebook, як «Жорстоке згвалтування друзів жартома», «Удар свою дівчину за те, що вона не зробила сендвіч» та інші паблік, в яких викладаються фотографії та картинки, пропогандируется насильство над жінками.

«Ми впевнені, що робота з рекламодавцями – це найпростіший спосіб привернути увагу Facebook. Ми не думали, що акція дійсно вийде настільки масштабною. Думаю, вся справа в тому, що в людях дуже довго накопичувалося роздратування, яким ми допомогли вивільниться. Потрібно пам’ятати, що ми – споживачі Facebook і тому маємо над соцмережею великий владою », – зазначила Жаклін Фрідман, виконавчий директор феміністкою організації Women, Action and the Media.

Девід Рейтер, представник Nissan, особливо підкреслив, що компанія не має наміру співпрацювати з Facebook до тих пір, поки вона не буде впевнена, що рекламні оголошення бренду не будуть розміщуватися на сторінках з образливим змістом.

Стейсі Яник з рекламного агентства Carmichael Lynch каже, що відповідь Facebook – це всього-лише відмовка. «Я впевнена, що рекламодавці несуть відповідальність за контент на сайтах, на яких розміщується реклама», – зазначила вона. Яник вважає, що, поки Facebook і інші ресурси намагаються залучити рекламні вливання, рекламодавці можуть відмовитися платити свої гроші за розміщення на ресурсі, контент якого може уявити бренд з негативного боку.

Джерело: The New York Times

This entry was posted in Без категорії. Bookmark the permalink.

Comments are closed.