Facebook вирішила запрацювати на подарунках

Користувачі Facebook(поки що – лише в США) отримали можливість вибирати і дарувати подарунки своїм рідним і друзям прямо в соціальній мережі. Новий сервіс використовує напрацювання придбаного компанією Марка Цукерберга раніше цього року подарункового стартапа Karma.

Йдеться не про віртуальні подарунки, а про справжнісінькі цукерки, прикраси або плюшевих ведмедиків. Щоб просувати новий сервіс, Facebook почне пропонувати придбати подарунок за деякий час до вказаних в профілях днів народжень. Пропоновані варіанти грунтуватимуться на аналізі інтересів і переваг обдаровуваного.

Важливо, що Подарунки зароблять не лише на сайті Facebook, але і повністю функціональні в мобільних застосуваннях. Таким чином соцсеть дістає можливість отримати нове джерело заробітку на мобільних користувачах. Учасники найбільшої соцсети усе менше сидять на її сайті, де показується пригнічуюча частина реклами, і все більше – в мобільних застосуваннях на смартфонах і планшетниках, де реклами майже немає(а, означає, немає і заробітку для Facebook).

Як відмічає AllThingsDigital, вибір в новому сервісі вражає, серед партнерів соцети – більше 100 компаній, що торгують делікатесами і напоями, модним одягом і взуттям, товарами для будинку, кухонним начинням і, звичайно, іграшками. У деяких стосунках сервіс буде навіть досконаліший, ніж звичайне дарування. Наприклад, якщо користувач вибрав в подарунок білого плюшевого ведмежати, у його одержувача буде можливість вибрати іграшку іншого кольору або дизайну, за умови збігу ціни.

Можна дарувати і зовсім недорогі подарунки – наприклад, п’ятидоларові подарункові картки найбільшої мережі кав’ярень Starbucks. У Facebook, мабуть, сподіваються, що потренувавшись на дрібницях, користувачі почнуть з більшим полюванням дарувати і істотніші речі. Доставку здійснюватимуть торгові партнери соцсети, а оплата здійснюватися так само, як зараз користувачі платять за віртуальні товари в соціальних іграх. Дані про кредитну карту надаються Facebook і зберігаються нею для подальшого використання у будь-якому з платних сервісів.

Спочатку сервіс подарунків навіть в США буде доступний далеко не в усіх містах. Крім того, поки що за бортом виявилися власники айфонів і айпадов – в iOS – застосуваннях функція з’явиться лише через декілька тижнів. Про запуск за межами Америки доки не йдеться, проте, швидше за все, знайти партнерів для сервісу де завгодно, у тому числі і в Росії, буде нескладно.




Comments are closed.