Компанія Beevolve проаналізувала 36 мільйонів профілів в Twitter і оприлюднила детальну статистику. Виявилось, що середньостатистичним користувачем соціальної мережі є американка, що користується айфоном.
З’ясувалося, що у середньостатистичного мікроблогера 208 фоловеров, але, проте, 81,1 відсоток аккаунтів мають менше п’ятдесяти читачів. Як виявилося, жінок в Twitter трохи більше, ніж чоловіків: близько 53 відсотків профілів належить представницям прекрасної статі. Також жінки трохи активніше ведуть свої аккаунти: середньостатистична дівчина опублікувала в Twitter 610 твитов, а чоловік – всього 567.
25 відсотків користувачів не опублікували жодного твита. В середньому твиттерянин читає 102 користувачі, лише один з десяти не читає нікого. Тільки 26 відсотків користувачів Twitter додали хоч би один твит в обране. Представники різних статей віддають перевагу різним кольорам в оформленні своєї сторіночки : найпопулярнішим кольором у жінок виявився фіолетовий, а у чоловіків – сірий.
51 відсоток користувачів Twitter мешкає на території США, на другому місці розташувалася Великобританія з 17 відсотками. Попри те, що смартфони і планшети на Android поширеніші у світі, ніж яблучні девайси, серед користувачів Twitter гаджети від Apple виявилися в два рази популярніше, ніж пристрої на Android.