EBay запустила російську версію сайту, а Mozilla стала співпрацювати з Samsung

Компанія eBay запустила російськомовну версію сайту eBay.com. Презентація оновленого сайту відбулася в кінотеатрі, де компанія представила і свою першу телевізійну рекламну кампанію.

Інтерес до ринку зрозумілий. Тільки в 2012 році російські користувачі eBay зробили покупки на суму понад 400 мільйонів доларів, а база активних користувачів eBay в Росії збільшилася більш ніж на 75%.

За словами глави російського офісу eBay Володимира Долгова, на майданчику відбувається одне замовлення в три секунди, а значить 30 тисяч замовлень в день, які роблять російські покупці.

«Тут насправді дуже забавно подивитися на структуру, на розподіл – хто, як і де купує. Тут, звичайно, незаперечні лідери як завжди і у всіх областях – це Москва і Санкт-Петербург, дві столиці, а ось міста номер три і чотири – це не Єкатеринбург і не Новосибірськ, це Краснодар і Ростов. А Єкатеринбург тільки номер 5. Чому не знаю. Південний федеральний округ – там потрібно подивитися, може бути, там проникнення Інтернету побільше », – говорить глава російського офісу eBay Володимир Долгов.

На сьогоднішній момент росіяни не можуть користуватися всьому функціями Ebay – можна купувати, але дуже складно продавати на майданчику. Для цього потрібно мати рахунок у закордонному банку. І ймовірно, скоро російські користувачі зможуть за допомогою PayPal отримувати гроші за свій товар, виставлений на інтернет-аукціоні. Глава російського офісу запевняє, що це трапиться вже в цьому році.

«PayPal знаходиться в процесі оформлення всього, чого необхідно, тому що це ліцензований вид діяльності через фінансових регуляторів, це Центробанк, так що скоро це повинно статися», – каже Володимир Долгов.

Найбільшим попитом на eBay у росіян користуються електроніка і предмети моди. З електроніки найпопулярнішими товарами залишаються фототехніка і смартфони. Що стосується моди, то найбільшу кількість покупок, що відправляються в Росію, доводиться на прикраси і годинник. Причому, найчастіше наші співвітчизники вибирають продукцію з США, Китаю і Великобританії.

Ще один цікавий момент – російський eBay активно співпрацює з Поштою Росії, як з однієї з служб доставки. І, з огляду на «особливості» роботи державної компанії, eBay спільно з консалтинговою компанією PriceWaterhouseCoopers проводять дослідження, яке виявить всі больові точки Пошти Росії і підкаже можливі шляхи поліпшення служби доставки в Росії.

Компанія Mozilla Foundation, яка розробила web-браузер Firefox, повідомила про початок співпраці з Samsung для створення нового браузерного движка для мобільних пристроїв.

Згідно з попередньою інформацією, корпорації створять новинку під назвою Servo. Як пише в офіційному блозі Брендан Ейч, технічний директор Mozilla, це буде браузерні движок, який стане основою нового web-браузера. Движок створюється повністю «з нуля». Він пишеться на мові програмування Rust, який був створений в Mozilla і до сих пір знаходиться в розробці. Цікаво, що спочатку Rust створювався для роботи на багатоядерних платформах. І спочатку Servo впровадять в Android-пристрої від Samsung, що працюють на ARM-процесорах.

IT-журналісти побачили в цьому спробу Mozilla і Samsung відійти від Google, щоб зменшити свою залежність від інтернет-холдингу. В цей же час сама Google робить хід, щоб відсунутися від компанії Apple.

Корпорація Бріна і Пейджа зовсім несподівано повідомила про розробку браузерного движка Blink, відгалуження від варіанту WebKit, який ліг в основу створення web-браузерів Chromium і Safari.

Адам Барт, інженер програмного забезпечення Google, пише в офіційному блозі, що створення нового браузерного движка може мати значні наслідки для Мережі. І саме наявність кількох двигунів – вважають в Google – підштовхне співтовариство до інновацій, і, з часом, поліпшить всю web-екосистему.

Одна з компаній-розробників масових браузерів – Opera Software – вже оголосила про намір підключитися до проекту Google. Компанія зовсім недавно повідомила про переведення своїх браузерів з власного движка Presto на WebKit. Тепер же, за словами її представників, замість WebKit в майбутніх версіях настільних і мобільних браузерів Opera буде використовуватися Blink. Це важливе рішення для Google – Opera хоча і є п’ятим за величиною гравцем ринку настільних веб-браузерів, в мобільному сегменті вона входить в число лідерів.

This entry was posted in Без категорії. Bookmark the permalink.

Comments are closed.