Бюджетний iPad і журнал з Твиттером

Apple почала серійне складання iPad Mini. Про це з посиланням на джерела, близькі до виробництва в Китаї, повідомило видання The Wall Street Journal. Пристрій повинен стати відповіддю Apple на аналогічні Android – планшети конкурентів – Google і Amazon. Авторитетний японський техноблог Macotakara, прогнози якого з приводу новинок Apple неодноразово збувалися, у свою чергу, ще в понеділок повідомив про старт масового виробництва нового планшетного комп’ютера. При цьому Macotakara стверджує, що складання пристрою здійснюється не в Азії, а у Бразилії.

За даними The Wall Street Journal, iPad Mini отримає екран з діагоналлю 7,85 дюйма – це більше ніж у Kindle Fire HD і Google Nexus 7 – обидва планшети мають 7-дюймові дисплеї. При цьому дозвіл iPad Mini поступатиметься iPad третього покоління, що спростовує чутки, що ходили до цього, про Retina- дисплеї в новому пристрої. Раніше Bloomberg повідомляв, що виробництво екранів для iPad Mini доручене компаніям AU Optronics і LG Display, які нині займаються випуском екранів для лінійки MacBook.

Зовні міні-версія планшета Apple, з чуток, буде чимось середнім між звичайним iPad і плеєром iPod Touch. За даними декількох техноблогов, iPad Mini буде тонший за свого старшого побратима – 7,6 мм проти 9,9 мм. Важити він при цьому може близько 270 р.

Фотографії передбачуваного пристрою вже неодноразово опинялися в мережі. Так, на китайському сайті tt.mp.com, з’явилися знімки, де макет iPad Mini порівнюється з планшетами Nexus 7 і Kindle Fire HD, а також класичним iPad. Український ресурс Ukrainianiphone заявив, що в руки редакції потрапили знімки реальних запчастині нового гаджета.

Задня кришка пристрою на знімках виконана з анодованого алюмінію чорного кольору. Сайт також повідомив, що iPad mini оснащений пластиковою заглушкою під 3G антену, як у усіх поколінь iPad, і має кріплення під Lightning – коннектор.

Ціна новинки від Apple напевно невідома, але гаджет явно буде дорожчий за конкурентів Kindle Fire HD і Google Nexus 7 – в США обидві моделі коштують 200 доларів. При цьому мініатюрний iPad навряд чи може бути дешевший нового iPod Touch, ціни на який починають від 300 доларів. Вартість пристрою, ймовірно, лежатиме в діапазоні від 300 до 500 доларів – саме стільки коштує самий бюджетний iPad третього покоління.

Як відомо, велика частина витоків, що з’явилися в мережі напередодні виходу iPhone 5, підтвердилися. Вірогідність того, що чутки про iPad Mini також виявляться вірними, дуже висока. Єдине, що заважає прийняти їх за чисту монету на 100%, – упереджене відношення Стіва Джобса до 7-дюймовими планшетам. У 2010 році він назвав такі пристрої мертвонародженими і припустив, що для зручності користування такими гаджетами юзерам варто ув’язнити пальці.

В той же час журнал Fortune вже повідомив дату презентації нового гаджета – за даними видання, вона відбудеться 17 жовтня. Як і усі вендори, Apple точно постарається доставити новинку на ринок до святкового сезону, на який традиційно доводиться значна частина продажів.

*** ***

У США вийшов журнал з Твиттером. Видання Entertainment Weekly випустило номер зі вбудованим ЖК-екраном, на якому в режимі реального часу відображаються записи з сервісу мікроблогів. Ідея реалізована у рамках рекламної кампанії телеканалу The CW. Окрім твитов з мікроблогу каналу, на екрані з’являються трейлери нових серіалів The CW.

У редакції техноблога Mashable з’ясували, що дисплей є частиною вбудованого в журнал Android – пристрою, який отримує інформацію з Інтернету, підключаючись до 3G-сетям. Гаджет має ті ж компоненти, що і більшість мобільних телефонів : батарею, слот з сим-картой, камеру, мікрофон, міні USB – порт і сховану клавіатуру QWERTY. Материнська плата пристрою зроблена досить відомою компанією Foxconn – саме на її заводах збираються гаджети Apple. По суті, апарат є недорогим смартфоном – в Mashable навіть зуміли зробити з нього дзвінок.

Це не перший приклад розміщення відео-реклами в друкованих виданнях. У 2009 році вона вже з’являлася на сторінках Entertainment Weekly, а 2 роки тому рідкокристалічний дисплей, на якому демонструвалася реклама Martini, з’явився в російському Vogue. Минулого року до аналогічного рішення вдався і вітчизняний Playboy.

У усіх трьох випадках використовувалася технологія Video – in – Print американської компанії Amerchip. Окрім самого екрану апарат мав мікропроцесор, невеликий об’єм флеш-памяти, динамік, батарею і роз’єм mini – USB. Втім, підключення до Інтернету було відсутнє.

Entertainment Weekly з твиттер-дисплеем випущений обмеженим накладом в 1000 екземплярів. Купити його можна тільки в Лос-Анджелесі і Нью-Йорку.




This entry was posted in Револлюційні технології. Bookmark the permalink.

Comments are closed.