Apple презентувала нові гаджети

На минулому в Сан-Франциско прес-конференції Apple представила відразу кілька новинок. Як апаратних, так і програмних. І хоча топ-менеджери компанії, як хороші режисери, залишили саме «смачне» на кінець вистави, почнемо ми саме з цього.

З листопада місяця користувачам будуть доступні (в списку країн, правда, немає Росії) відразу два нових iPad. Свіжа, п’ята за рахунком модель повнорозмірного планшета Apple, всупереч нещодавно сформованою традицією, отримала не очікуване назву «новий iPad», а принципово нове – iPad Air.

Як і випливає з назви, «повітряний планшет» став легше – вага трохи більше 500 грамів. Як рамка навколо екрану, так і сам корпус стали тоншими. І якщо раніше меншого брата – iPad Mini – описували як зменшений варіант «звичайного» айпеда, то зараз все навпаки – iPad Air, завдяки своїм зменшеним габаритам, справляє враження злегка збільшеного Mini.

Air обзавівся старшим мобільним яблучним процесором – A7, а також співпроцесором для підтримки всіх сенсорів апарату – M7. Тобто, обчислювальна начинка збігається з флагманським айфоном. Але якщо в разі iPhone 5S 64-бітний чіп виглядає надмірністю – принаймні поки, то повнорозмірний планшет, обладнаний потужним процесором – не найгірший варіант для ресурсномістких завдань.

Друга планшетні новинка, яку, мабуть, чекали найбільше – оновлений iPad Mini. Малюк тепер, фактично, нічим, крім зменшених розмірів, не відрізняється від старшого брата – все ті ж Retina-дисплей і процесор А7. Плюс – одночасно з ними в продажу з’являться і нові різнокольорові чохли-обкладинки. Подробиць, правда, на презентації про них не було.

Наступний пул новинок – мобільні і настільні ПК. Ноутбучна лінійка Pro зазнала змін. Суцільнометалеві корпусу лептопів (як тринадцяти, так і 15-дюймових) стали ще тонше і легше. Процесори – швидше. А коштувати вони стали на двісті доларів менше.

Напевно, найбільш незвичного новинкою став настільний комп’ютер Apple – Mac Pro. І хоча анонсована нова професійна графічна станція була ще влітку, подробиці були розкриті лише зараз. Перше, що кидається в очі – дизайн. Мабуть, це перша з моменту виходу кольорових iMac-моноблоків, з яких, фактично, почалася кар’єра Джона Айва в Apple, спроба переробити зовнішній вигляд комп’ютера.

Незвичайна не тільки зовнішність. Потужний серверний чіп від Intel – Xeon E5. Настільки ж продуктивний графічний процесор, правда, вже від конкурента – AMD FirePro в кількості двох штук. Розрахована вся ця міць на професіоналів в області графіки та відео. Цікаво – і на це було зроблено особливий упор в презентації – новий Mac Pro майже безшумний. По крайней мере, шумить не більш звичайного Mac Mini.

Останнє за рахунком, але далеко не за важливістю, оновлення операційної системи Mac OS і супутнього ПО. Головна новина – остання настільна вісь Mavericks – безкоштовна. Зовсім і для всіх. Тобто, навіть якщо користувач не оновився до попередньої платної версії – Snow Leopard – він все одно зможе завантажити Mavericks. Причому зробити це можна вже зараз. По суті, для ринку ПО це безпрецедентний крок. Безкоштовний тільки так і залишився долею гиков Linux.Майкрософт продовжує продавати свої рішення – про що не забули нагадати еппловскій топи в своїй презентації.

Нововведення Mac OS відносяться не тільки, а вірніше не стільки до зовнішнього вигляду системи, скільки до її «нутрощів».Стверджується, що завдяки кардинально переробленому коду, Mavericks працює значно швидше своїх попередників навіть на старому «залізі», а час життя від батареї, в разі лептопів, стало довше.

Більше хмарних і інших можливостей отримали і два софтверних пакету Apple – iLife і iWork. Які теж, до речі, стали безкоштовні. В останньому випадку, це ще один удар нижче пояса для Microsoft, яка отримує левову частку прибутку від продажів свого офісного пакету, і стусан для іншого конкурента – Google.

Головне, що вдалося зробити Apple в цей раз – не допустити витоків всієї інформації про новинки ще до презентації. Як це вже траплялося кілька останніх разів. Цього разу ефект новизни був збережений, що породило безліч захоплених відгуків про продукцію компанії. І це не дивлячись на те, що, по суті, нічого по-справжньому революційного представлено не було.Лише розвиток вже існуючих продуктів.




Comments are closed.