Facebook перетворила користувачів на рекламодавців

Соціальна мережа Facebook запустила нову платну функцію для користувачів, яка дозволяє їм рекламувати свої публікації серед друзів. Щоб записи почали показуватися у верхній частині френдленти, треба кликнути на посилання Promote(Просунути) під публікацією(поряд з Мені подобається, Коментувати і Поділитися).

Послуга Promoted Posts(Пости, що просуваються) доступна тільки тим, у яких в друзях і передплатниках числиться не більше п’яти тисяч чоловік. Facebook розраховує, що користувачі за допомогою нового інструменту рекламуватимуть серед знайомих речі, що продаються, свої фотографії, а також анонсувати весілля, вечірки і інші події.

Пости, що просуваються, позначаються як спонсорські, тому юзерам буде відкрита статистика їх переглядів. Нова функція знаходиться на стадії експерименту. Ціну на послугу Facebook не уточнює. Скористатися нею доки можуть лише невеликі групи користувачів. По словах деяких з них, за розкручування постів соцсеть просить близько 7 доларів, пише TechCrunch.

Відомо, що Facebook тестувала Promoted Posts для юзерів з Нової Зеландії ще в травні. Зараз платна реклама записів доступна обмеженому кругу користувачів з 20 країн. Чи є серед них Росія, невідомо.

Поява постів, що Просуваються, викликала змішану реакцію у користувачів Facebook. На думку деяких, інструмент згодиться політикам, власникам невеликого бізнесу і нарциссическим особам, але для інших буде даремний. Інші заявляють, що були б не проти бачити важливу і актуальну інформацію від друзів.

Блог Mashable розкритикував нову функцію. На думку видання, Facebook з введенням платних постів починає діяти по моделі Freemium – коли користувачі, приміром, можуть грати в гру безкоштовно, але повинні заплатити за розширені можливості.

This entry was posted in Зазирнемо у майбутнє. Bookmark the permalink.

Comments are closed.