Mail.Ru – усім друзям Аmigo

Mail.ru Group запускає соціальний браузер Amigo. Особливість веб-оглядача – можливість інтегрувати в призначений для користувача інтерфейс аккаунти в соціальних мережах. Окрім належних Mail.ru Group Однокласників і Мого світу, Amigo підтримує ВКонтакте і Facebook. Одночасно з інтернет-серфінгом користувач зможе переглядати списки контактів, бачити, хто з друзів знаходиться онлайн, і обмінюватися з ними повідомленнями.

Контент з соцсетей відображається у бічній панелі веб-оглядача. Її за бажання можна приховати. Окрім цього у браузер інтегрована пошта Mail.ru – юзери можуть бачити повідомлення про нові листи прямо у вікні оглядача. У доважок у браузер вбудували музичний плеєр, за допомогою якого можна слухати треки з тих же соціальних мереж і формувати плей-листи.

Mail.ru не першою випускає браузер з соціальними елементами – один з найбільш відомих у минулому аналогів – оглядач Flock, на якого свого часу покладалися великі надії. Півтора роки тому, проте, було оголошено про припинення випуску патчів і оновлень для Flock. З чуток – через нестачу фінансування і відходу групи розробників.

Зараз аналогічний соціальний функціонал має браузер RockMelt. Як і Flock, він функціонує на базі Chromium – браузеру з відкритим початковим кодом, на основі якого працює і Google Chrome. Соціальні функції до звичайних браузерів, наприклад Chrome або Firefox, можна додати і за допомогою численних аддонов.

Запуск Amigo – явна спроба Mail.ru Group активніше включитися в гонку браузерів. Окрім нового соціального браузеру у компанії вже є веб-оглядач під назвою Інтернет, він також побудований на базі Chromium.

Цим дещо несподіваним анонсом Mail.ru побічно підтвердив і інформацію, що з’явилася цього тижня, про те, що власний браузер ось-ось представить інший видатний гравець російського ринку – Yandex. Наша програма вже розповідала про цей витік.

Інформація про те, що Yandex презентує свій браузер вже в жовтні, була опублікована в газеті Вісті, видання навіть надрукувало зображення з іконкою нового ПО. У Яндексе обговорювати статтю відмовилися, пославшись на те, що не коментують ринкові чутки і спекуляції.

На користь того, що чутки небезпідставні, говорить і розіслане IT – журналістам Яндексом запрошення на конференцію в наступний понеділок, де обіцяний виступ глави компанії Аркадія Воложа. Ще одне підтвердження швидкому виходу Яндекс-браузеру – те, що в Mail.ru явно дуже квапилися з анонсом. Їх Amigo існує тільки в альфа-версии, причому навіть її викачати неможливо – принаймні, відразу.

Суперництво Mail.ru Group і Yandex у сфері комунікацій – так звана війна прес-релізів – журналістами була помічена давно. Ось яскравий тому приклад: у вівторок, 25 вересня, компанія Аркадія Воложа презентувала новий сервіс Яндекс.Гардероб – він працює на базі Яндекс.Маркету, але отримав власний інтерфейс і дизайн. На сайті зібраний одяг, взуття і аксесуари з російських інтернет-магазинів. Товари можна сортувати по різних категоріях: брендам, розмірам і колірній гаммі. Того ж дня Mail.ru Group оголосила про перезапуск власного аналогічного сервісу Одяг на Товарах.Mail.ru. Він також отримав оновлений інтерфейс і розширений асортимент товарів.

Гардероб від Яндекса і Одяг Mail.ru мають немало загального. Функціонал обох сервісів дає можливість сортувати і порівнювати товари за багатьма параметрами. І у тому, і в іншому випадку рейтинг онлайн-ритейлерів формується на основі відгуків і оцінок, які залишають користувачі. Ідентична і схема співпраці компаній з інтернет-магазинами – оплата робиться за кожного клик.

Поки що все ж очевидно, що Яндекс.Гардероб пропрацював краще конкуруючого сервісу. Яндекс пропонує юзерам дещо ширший спектр товарів, чим Одяг Mail.ru. У Гардеробі представлений більше мільйона найменувань товарів, тоді як Mail.ru повідомляє про декілька тисяч у своєму сервісі. Втім, в компанії обіцяють незабаром розширити асортимент за рахунок залучення нових партнерів з числа інтернет-магазинів.




This entry was posted in Револлюційні технології. Bookmark the permalink.

Comments are closed.