Facebook навчилася заробляти на мобільних користувачах

Збитки соціальної мережі Facebook в III кварталі 2012 року склали $59 мільйонів доларів. За той же період роком раніше компанія Марка Цукерберга запрацювала $227 мільйонів. Проте успіхи в області мобільної реклами змусили інвесторів скуповувати акції компанії.

Представники соцсети заявили у вівторок, оголошуючи фінансові результати за III квартал, що до теперішнього часу 14% рекламних надходжень Facebook доводяться на мобільну рекламу. Таким чином у інвесторів з’явилася надія, що врешті-решт Марк Цукерберг і компанія розберуться, як заробляти гроші на власниках планшетников і смартфонів.

Новина відразу відбилася на курсі акцій соціальної мережі – вони, передає Reuters, підросли на 13%. Переконливо виглядає і зростання мобільної виручки в абсолютних цифрах – з практично нульовою в першому кварталі до 40-50 мільйонів доларів в другому і приблизно 150 мільйонів в третьому.

В той же час, відмітив в коментарі для Reuters аналітик Robert Baird Co. Колин Себастіан, Facebook ще належить довести, що її мобільна реклама може коштувати нарівні із звичайною, і що рекламодавці отримають від неї бажаний результат.

Побоювання інвесторів у зв’язку з перетіканням користувачів з традиційного сайту Facebook на його мобільні версії і в додатки для смартфонів і планшетников отриазились на ринковій капіталізації компанії. З моменту IPO в травні вона скоротилася на 40 мільярдів доларів.




This entry was posted in Зазирнемо у майбутнє. Bookmark the permalink.

Comments are closed.