Поки традиційні ігри-«ужастики» намагаються налякати користувачів калюжами крові і раптовими криками, проект Nevermind поставив перед собою більш складне завдання. Гра вчить вас контролювати свій страх, адже чим сильніше наляканий гравець, тим складніше стає геймплей.
Ерін Рейнолд, творець гри, зазначає, що головна мета проекту – навчити людей контролювати свої страхи не тільки у віртуальній реальності, а й у житті.
Користувач одягає собі на груди спеціальний мініатюрний кардіомонітор, який зчитує дані про пульс. Залежно від особливостей пульсу гра коригує геймплей. Чим сильніше гравець наляканий, тим складніше буде грати.
Nevermind лякає вишукано. У грі немає раптово вистрибують з-за рогу зомбі, зате присутня давить атмосфера в дусі ранніх частин Silent Hill.
У ролі працівника компанії Neurostalgia гравець буде занурюватися в душі пацієнтів з психічними розладами, які придушили в собі жахливі спогади. Щоб людина змогла відпустити прихований в ньому страх, гравцеві доведеться вирішити безліч загадок і пропустити через себе жахливі події.
Гравцеві доведеться збирати полароїдні знімки, запечатлевніе в собі спогади. Потім доведеться відокремлювати справжню пам’ять від помилкової і відтворювати травмуючі спогади.
Якщо гравець наляканий, геймплей починає заважати йому досягати цілей всіма можливими способами. Наприклад, буде розмиватися зображення на екрані, так що розгледіти що-небудь буде складно. Або, наприклад, гравець виявляється на кухні, де йому потрібно вирішити головоломку. Якщо він наляканий, на нього тече молоко, ускладнюючи переміщення.Якщо страх досягне критичної позначки, молоко просто затопить приміщення, що призведе до смерті.
Ігровий проект був розроблений в Університеті Південної Каліфорнії. Створення концепту гри зайняло близько року. В даний час розроблений за все один рівень проекту, на якому гравцеві доведеться зіткнуться зі спогадами одного пацієнта, що займе близько години.
Найближчим часом розробники сподіваються запустити компанію на Kickstarter, щоб зробити проект повноцінної грою з 10 пацієнтами і, відповідно, 10 рівнями. Також команда розробників сподівається провести дослідження, щоб зрозуміти, яким чином гра впливає на геймерів і чи можна її використовувати в якості терапії.
Джерело: Gizmag