Google оновила угоду про використання «Пошуку», «Карт» «Play Маркета» та інших своїх сервісів. Нова редакція документа, яка вступить в силу 11 листопада, дає компанії право розміщувати в рекламі ім’я і фотографію користувача з Google+. Крім того, в оголошеннях можуть враховуватися і деякі його дії – відгук на який-небудь заклад або товар, оцінка, проставлені їм «+1», підписки, публікації та інше.
«Наприклад, ваші друзі можуть побачити, що ви поставили якомусь альбому 4 зірки на сторінці групи в Google Play, а +1, доданий вами улюбленої кондитерської, може відображатися в оголошенні, яке ця кондитерська розміщує за допомогою Google», – кажуть в компанії. Такі рекомендації називаються «Відкритими відмітками» (Shared Endorsements).
Чи зможуть бачити цю інформацію тільки ваші друзі або сотні мільйонів інших людей, залежить від особистих налаштувань конфіденційності. При бажанні, показ імені профілю та фотографії можна взагалі відключити. Щоб це зробити, перейдіть за цим посиланням, перейдіть вниз до кінця і зніміть галку (якщо вона там є) з кнопки-прапорця і натисніть «Зберегти». Ця настройка впливає тільки на рекламу і не стосується ваших даних в інших сервісах, наприклад відгуках в Google Play.
Проте, деяких користувачів «відкриті позначки» Google розлютили не на жарт. В знак протесту вони вішають замість своєї «аватарки» в Google+ фотографію Еріка Шмідта (голови ради директорів компанії), щоб вона частіше за інших показувалася в оголошеннях послуг.
З іншого боку, Google дає можливість відключити «відкриті позначки», і в цьому відношенні політика конфіденційності компанії набагато краще, ніж у Facebook. Налаштування приватності в найбільший соцмережі Не такі гнучкі. Приміром вона не дозволяє повністю відключити «спонсорські пости», а недавно заборонила видаляти інформацію «Телекритики» з пошукової видачі.
Джерела: CNET, Умови використання Google