Пристрою нових категорій від Apple і війна техноекосістем

Apple купить компанію, що стоїть за технологіями в контролері Kinect. Про це повідомляє ізраїльське видання Calcalist з посиланням на джерела, близькі до переговорів.

Профіль ізраїльської компанії PrimeSense – системи 3D-візуалізації, зокрема, положення людини в просторі і його рухів.Саме її технології лежать в основі роботи контролера Kinect від Microsoft. Крім цього, продукти і розробки PrimeSense використовує ряд виробників 3D-сканерів, вони також застосовуються в роботах телеприсутності iRobot Ava і ігровому контролері Asus Xtion.

Технологічні ЗМІ писали про намір купертінцев купити ізраїльську компанію ще влітку 2013 року. Тоді, за даними TechCrunch, Apple була готова віддати за PrimeSense 280 мільйонів доларів. За останніми даними, ця сума зросла до $ 345 мільйонів. Однак, як вказує ресурс AllThingsD, говорити про завершення угоди поки що рано. За даними видання, воно може відбутися в найближчі два тижні.

Якщо чутки підтвердяться, Apple, ймовірно, буде використовувати розробки ізраїльської компанії в своїх нових продуктах.Не так давно PrimeSense представила нову лінійку мініатюрних сенсорів руху Capri.

За твердженнями виробника, їх можна застосовувати в мобільних пристроях. У травні на конференції Google I / O можливості Capri демонстрували на прикладі планшета, причому прототип сенсора, розміщений на задній кришці пристрою, практично не збільшував його товщину. Теоретично такі датчики можуть з’явитися в майбутніх носяться пристроях Apple.

Інформація про угоду також породила чергову хвилю спекуляцій про телевізор від Apple. Ще раніше в листопаді ряд інформаційних агентств повідомляв, що компанія Тіма Кука може уявити в четвертому кварталі 2014 року відразу дві моделі телевізорів з роздільною здатністю Ultra HD. Такі дані наводить японська аналітична фірма Advanced Research.

За її інформацією, один пристрій отримає екран діагоналлю 55 дюймів, друге – на 10 дюймів більше. Партнерами Apple можуть стати LG Display, компанія буде поставляти монітори, і Samsung – вона надасть графічні процесори. Скло захисне для дисплеїв буде виробляти компанія Corning, а збіркою традиційно займеться тайванська Foxconn.

Як зазначає Advanced Research, пристрої будуть «скоріше схожим на розумний монітор, а не телевізор в звичному вигляді».Коштувати новинка, на думку аналітиків, буде від $ 1500 до $ 2500.

На тлі цих чуток в технологічних ЗМІ також звернули увагу на те, що Купертинського корпорація давно не оновлювала свою телеприставку Apple TV – ще один натяк на те, що компанія, нарешті, може уявити повноцінний телевізор.

Підігрівають чутки про новинку і останні висловлювання Тіма Кука. В одному з інтерв’ю цього року він відзначив, що телебачення входить в сферу інтересів його корпорації, а коментуючи останній квартальний звіт компанії, заявив, що в 2014 році на ринку з’являться пристрої Apple «нових категорій».

В App Store з’явився додаток Google Play. Веб-версія Гуглівского музичного сервісу заробила в Росії ще на початку жовтня 2013 року. Цю програму можна використовувати як за гроші, так і безкоштовно. У другому випадку функціонал обмежений можливістю слухати власну музику, завантажену в хмарне сховище Google.

За 189 рублів на місяць користувач отримує доступ до музичного каталогу Google Play. Музику можна завантажувати на смартфон або планшет, або слухати в потоковому режимі. У iOS-додатку, на відміну від Android-версії, відсутня можливість купувати контент – якщо підписку не відновлювати, збережені альбоми стають недоступні. Додаток також дозволяє створювати радіостанції: на основі улюблених виконавців користувача сервіс рекомендує йому нову музику. При цьому не сподобалися треки можна «розтринькати».

Судячи з усього, «війна екосистем» між найбільшими гравцями на ринку технологій ще не досягла свого піку: музичне додаток Google вільно поширюється через онлайн-магазин конкурента Apple, у якого є iTunes Store і потоковий сервіс iTunes Radio. Останній в Росії він недоступний, але в США та інших країнах користується великою популярністю.

На Заході гугловських додатком також доведеться конкурувати з музичними сервісами Pandora і Spotify, а на російському ринку – з Яндекс.Музика.

При практично однаковою з конкурентами вартості передплати боротися за користувачів Google належить за допомогою свого музичного каталогу. На даний момент він налічує 20 мільйонів треків. Для порівняння, у Apple – на 8 мільйонів більше.

This entry was posted in Без категорії. Bookmark the permalink.

Comments are closed.