Власники смартфонів в США тепер частіше і довше користуються додатком Instagram, чим Twitter. Про це свідчать дані дослідницької компанії ComScore за серпень. Користувачі вважають, що краще один раз побачити, чим сто разів прочитати.
Як передає AllThingsDigital, впродовж минулого місяця Instagram щодня користувалися в середньому 7,3 мільйона чоловік щодня, тоді як мобільними додатками-клієнтами або мобільною версією сайту Twitter – 6,9 мільйона. При цьому середньостатистичний инстаграмщик в серпні витратив на своє мобільне захоплення 4 години 17 хвилин, а твиттерянин – 2 години 50 хвилин.
В той же час, місячна мобільна аудиторія доки більше у Twitter – 29 мільйонів користувачів проти 22 у Instagram. Це пояснюється тим, що багато хто заходить в Twitter рідше, ніж щодня, а аудиторія Instagram відданіша своєму застосуванню, і користувачі переглядають фотографії друзів щодня або навіть кілька разів в добу.
ComScore приводить дані по користувачах додатки Instagram для iOS і Android, а Twitter – для iOS, Android і BlackBerry, включаючи аудиторію мобільного сайту сервісу микроблгов. Всього в США 110 мільйонів користувачів смартфонів. Тобто, виходить, більшість з них доки не користуються ні тим, ні іншим сервісом.