Збитки RIM привели до зростання акцій

Research in Motion(RIM), що випускає смартфони під маркою BlackBerry, повернула інвесторам віру у своє майбутнє. Незважаючи на те що компанія потерпіла збиток третій квартал підряд, котирування її акцій в ході торгів на американському майданчику NASDAQ в п’ятницю, 28 вересня, піднялися на 8,5%. На фондовій біржі Торонто(TSX) цінні папери RIM додали в ціні 9%.

Чистий збиток RIM в II кварталі 2012-2013 фінансового року склав 235 млн доларів, тоді як за той же період минулого року компанія зафіксувала прибуток у розмірі 329 млн доларів. Незважаючи на це, її втрати виявилися майже в півтора рази менше, ніж прогнозували аналітики.

Виручка виробника BlackBerry скоротилася на 31% – до 2,87 млрд доларів. За звітний квартал RIM відвантажила 130 тисяч планшетів PlayBook і 7,5 мільйона BlackBerry – смартфонів. Число мобільних передплатників компанії по всьому світу виросло до 80 мільйонів, в основному за рахунок регіонів, що розвиваються.

Частково на зростання акцій RIM могла вплинути попередня версія платформи BlackBerry 10, що потрапила в Інтернет минулого тижня. Бета-версія десятки, на якій працюватимуть нові смартфони компанії, отримала сприятливі відгуки у розробників і операторів стільникового зв’язку, передає Reuters.

Зниження збитків і зростання акцій ще не означає, що RIM тепер чекає безхмарне майбутнє. Аналітики сходяться на думці, що остаточно долю компанії вирішить оновлена лінійка смартфонів на операційній системі BlackBerry 10. Виробник ще раз завірив, що нову серію пристроїв слід чекати до початку наступного року.

До публікації звіту за II квартал аналітики фактично списали RIM з рахунків. У 2008 році, за тиждень до релиза iPhone 3G, цінні папери компанії торгувалися по 144 долари за штуку, а на закритті торгів 28 вересня цього року – 7,5 доларів.

Щоб відвоювати позиції на двох ключових ринках – США і Європі – RIM, по-перше, слід створити навколо новинок достатній ажіотаж, щоб притягнути споживачів, які ще не купили iPhone 5 або інший флагманський смартфон. По-друге, вважають аналітики, компанія повинна не лише продати велику кількість пристроїв, але і підняти валовий прибуток.




This entry was posted in Хай-тек серед нас. Bookmark the permalink.

Comments are closed.