Google заявила, що відтепер YouTube розраховуватиме пріоритет роликів в пошуковій видачі не по кількості кликов на нього, а за часом перегляду. Завдяки цьому ресурс зв’яже руки недобросовісним користувачам, що накручують перегляди своїх відео, і зробить видачу більше релевантною.
Новий принцип YouTube простий: чим довше відео утримує увагу середньостатистичного користувача, тим вище воно підніметься у видачі. Таким чином, на перших позиціях пошуку тепер з’являтимуться не ті ролики, на які багато разів клікали, а ті, які дивилися від корки до корки. Відео з помітними назвами, не реабілітовуючими змісту, не зможуть більше віднімати час користувачів.
Також новий алгоритм враховуватиме, як довго глядачі ролика залишаються на YouTube. Відео, після перегляду яких користувачі не покидають сервіс, отримають більш високий рейтинг. Щоб допомогти авторам роликів зорієнтуватися в нових умовах, Google додала в YouTube Analytics(вбудований сервіс, що дозволяє проглянути статистику каналу) графу Приблизний час перегляду.